اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عفت شریعتی:

عزت خود را با رجوع به قرآن افزایش دهیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: هر چه عزت است از قرآن و عترت است که سرچشمه می‌گیرد و این وظیفه ما شیعیان است که دین خود را شناخته و معرفت خود را زیاد کنیم.

عزت خود را با رجوع به قرآن افزایش دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عفت شریعتی عصر امروز در جلسه قرآنی آموزش قرآن کریم اظهار داشت: انسان‌ها از خداوند خیر دنیا و آخرت را می‌خواهند و این در صورتی است که خداوند به انسان‌ها اراده عقل هوش و فکر داده است.
وی بیان داشت: انسان‌ها خود معمار خانه‌های سعادت آخرت خود هستند و همیشه باید در ذهن آنان خیر دنیا و آخرت باشد خداوند انسان‌ها را قدم به قدم راهنمایی می‌کند و حیات طیبه زنان و مردان در گرو اعمال خیر و خوبشان است.
شریعتی افزود: در عالم هستی انسانیت، انسانیت است و زن و مرد هر یک معمار خانه سعادت آخرتشان هستند.
نماینده مردم مشهد و کلات در ‌ارتباط‌ با سخنان حضرت زینب (س) خاطر نشان کرد: اگر امروز جهان اسلام زنده است به خاطر عملکرد خالصانه حضرت زینب بوده است که ایشان آینده زندگی شیعیان هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: شیعیان هر چه دارند از شهدای کربلا و اباعبدالله‌الحسین (ع)و حضرت زینب(س)است.
شریعتی در ‌ارتباط‌ با روزی انسان‌ها اظهار داشت:رزق و روزی انسان‌ها سبب زندگی آنان می‌شود؛ رزق هر انسان دو قسمتی است رزق جسم که آب و غذاست و رزق روح دعا و نیایش آنان است.
نماینده مردم مشهد و کلات بیان داشت: از سال 61 هجری تا به امروز اسلام دشمن و بدخواهان زیادی داشته است ولی تاکنون هیچ یک از این دشمنان و کافران نتوانسته‌اند رزق روح انسان‌ها را نابود کنند.
وی ‌افزود: هرچه عزت است از قرآن و عترت است که سرچشمه می‌گیرد و این وظیفه ما شیعیان است که دین خود را شناخته و معرفت خود را زیاد کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول