اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

حرکت متولیان فرهنگی در حوزه قرآنی ناکافی است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برای به دست آوردن معارف قرآنی در جامعه اسلامی نیاز به حرکت بیشتر متولیان فرهنگی است.

حرکت متولیان فرهنگی در حوزه قرآنی ناکافی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد آرین‌منش عصر امروز در آستانه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و ترویج فعالیت‌ها قرآنی به وسیله تلاش بیشتر نهادها و سازمان‌های مربوط به اشاعه این فرهنگ شکل می‌گیرد. 
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: اجرای فرهنگ قرآنی مختص به برگزاری مسابقات نیست بلکه باید تربیت استعدادهای جوان را از دوره ابتدایی به وسیله نهاد آموزش و پرورش ایجاد کرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ابرازداشت:  خوشبختانه سازمان اوقاف و امور خیریه با برگزاری مسابقات  قرآنی در سطوح مختلف نقش مثبتی را ایفا کرده است.
آرین‌منش خاطرنشان کرد: باید با اجرای چنین مسابقاتی ریشه و شناسنامه استعدادهای برتر استانی را برای ورود به مراحل بالاتر کشف کرد.
وی افزود: آموزش قرآن کریم را در برنامه درسی دانش‌آموزان بیشتر از گذشته نهادینه کرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چند سال اخیر خوشبختانه استان خراسان رضوی در سطح مسابقات بین‌المللی از جایگاه رفیعی برخوردار بوده ولی برای رشد پیشرفت نباید دست از تلاش برداشت.
آرین‌منش افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی راه را برای تلاش و فاصله با آمار رشد مطلوب‌تر در مقایسه با گذشته بیشتر ایجاد می‌کند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برای به دست آوردن معارف قرآنی در جامعه اسلامی نیاز به حرکت بیشتر متولیان فرهنگی است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول