اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله بهشتی:

هفته پژوهش سکوی پرتاب نوآوران است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه قم گفت: هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی برای رشد فناوران و نخبگان جوان است.

هفته پژوهش سکوی پرتاب نوآوران است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هفته پژوهش، آیت‌الله احمد بهشتی با تاکید بر اینکه این هفته باید سکوی پرتاب رشد علمی و فکری اهل پژوهش باشد، اظهار کرد: نتایج پژوهش و فناوری باید در همه ابعاد زندگی جاری و ساری باشد و خدمات آن در جامعه رسوخ کند.
وی هفته پژوهش و فناوری را فرصتی برای تجلیل و تشویق برگزیدگان ارزیابی کرد و گفت: اگر تشویق درست و هدفمند باشد، انگیزه‌ای می‌شود تا پژوهشگران و نخبگان دیگر هم ایده‌ها و محصولات خود را به جامعه عرضه کنند.
عضو خبرگان رهبری با عنوان اینکه آیت‌الله مفتح شهید وحدت حوزه و دانشگاه است، اظهار کرد: 27 آذر ماه به عنوان نماد همبستگی حوزه و دانشگاه است که با تداوم ایده‌های بزرگ دکتر مفتح این پیوند به ثمرات شیرینی دست پیدا کرد.
بهشتی هفته پژوهش و فناوری را فرصتی برای تجلیل و تشویق برگزیدگان ارزیابی و عنوان کرد: اگر تشویق درست و هدفمند باشد، انگیزه‌ای می‌شود تا پژوهشگران و نخبگان دیگر هم ایده‌ها و محصولات خود را به جامعه عرضه کنند.
وی با تاکید براینکه تعامل حوزه و دانشگاه به معنای ادغام و تداخل آنها در سیستم کاری یکدیگر نیست، بیان کرد: دانشگاه قم نمونه بارز و برجسته‌ای از داد و ستدی علمی و اجرایی میان حوزویان و دانشگاهیان است.
بهشتی بر استفاده از تجارب و اندیشه‌های دانشگاه و حوزه برای رشد و تعالی دوجانبه تاکید و بیان کرد: حوزه و دانشگاه مانند اجزای نیروهای مسلح در عین اینکه تفاوت رویه و برنامه دارند، در اهداف کلان که همان حفظ ارزش‌های اسلامی نظام است، هم قسم و همراه هستند.
رئیس دانشگاه قم هفته پژوهش و فناوری را یک مناسبت پربار و پر برکت تلقی کرد و ادامه داد: این هفته بدین دلیل پربار است که عده کثیری از پژوهشگران و نوآوران حاصل کار و تلاش خود را می‌توانند به مناسبت‌های گوناگون عرضه کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول