اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال؛

فراز قم در میهمانی اهوازی‌ها به مصاف نفت امیدیه می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم در سومین میهمانی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز صف‌آرایی می‌کند.

فراز قم در میهمانی اهوازی‌ها به مصاف نفت امیدیه می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال فراز قم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بعد از اینکه در خانه از سد تیم فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان گذشت، این هفته در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود مقابل تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز پذیرایی می‌کند.
هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه شب این هفته با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف کشور به انجام خواهد رسید و طی آن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، تیم فوتسال فراز قم در خارج از خانه میهمان تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز است تا بعد از دو شکست خارج از خانه و یک پیروزی خانگی، به دنبال پیروزی دیگری در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال کشور باشد.
در این دیدار که در سالن اهواز برگزار خواهد شد و قطعا علاقه‌مندان به فوتسال و هوادار تیم فوتسال نفت امیدیه از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند، شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم فوتسال فراز قم در تلاش برای به دست آوردن بخت صعود از مرحله گروهی برابر حریف قرار می‌گیرند.
در این مسابقه خارج از خانه تیم فوتسال فراز قم از ساعت 16 عصر پنج‌شنبه بیست و چهارم آذر ماه برابر تیم فوتسال نفت امیدیه اهواز در حالی به میدان می‌رود که این هفته در نخستین بازی خانگی خود موفق به شکست تیم‌ مدعی و سرشناس فولاد ماهان نوین اصفهان شد.
این در حالی است که فوتسالیست‌های فراز قم شنبه گذشته در خانه میزبان تیم فوتسال فولاد ماهان نوین بودند و در این دیدار که از حساسیت‌ فوق‌العاده زیادی برخوردار بودند بازی کاملا برتری نسبت به مهمان خود ارائه کرده و موفق به کسب برتری دو بر یک شدند.
این دیدار که با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور حساسیت بسیاری داشت، در نیمه نخست با تساوی یک بر یک دو تیم همراه بود ولی بازیکنان فراز قم در نیمه دوم با انگیزه فراوان توانستند یک گل دیگر به حریف خود زده و این تیم را با شکست بدرقه کنند.
فوتسالیست‌های فراز قم که از سه بازی قبل خود یک پیروزی و دو شکست در کارنامه دارند، در تلاش برای کسب سه امتیاز این بازی قطعا تلاش زیادی انجام خواهند داد تا شرایط نامطلوبی را که در آغاز فصل داشتند، به فراموشی سپرده و به جمع مدعیان گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور باز گردند.
نماینده قم در هفته نخست باید به کرمان می‌رفت اما در این دیدار مقابل تیم فوتسال کاوه زرند کرمان حاضر نشد، ضمن اینکه در هفته دوم در دیداری خارج از خانه با نتیجه سنگین هفت بر دو مقابل تیم فوتسال بنیاد مسکن فارس شکست خورد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول