اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اهواز تاکید کرد:

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مسئول عرضه سوخت غیرمجاز

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مسئول عرضه بنزین و گاز غیرمجاز در سطح شهر اهواز است.

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مسئول عرضه سوخت غیرمجاز
رضا نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به مشکل عرضه سوخت غیرمجاز در سطح شهر اهواز شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را مسئول عرضه غیرمجاز بنزین و گاز دانست.
وی با انتقاد از عرضه بنزین در معابر شهر اهواز اظهار داشت: با وجود برخوردهایی که با فروشندگان صورت گرفته اما نظارت باید جدی‌تر باشد.
نجاتی افزود: عرضه بنزین در حاشیه جاده‌ها چهره نازیبایی به شهر می‌دهد، علاوه بر این، بنزین کالای خطرناکی است و کوچکترین جرقه به آتش سوزی و انفجار می‌انجامد، به همین دلیل نگرانی و انتقاد شدید به جایگاه‌های سوخت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وارد است.
به گفته وی بنزین فقط باید به خودروها فروخته شود و از عرضه آن به صورت بشکه‌ای خودداری شود.
این مقام مسئول بر نصب دوربین‌های مداربسته در جایگاه‌های سوخت تاکید کرد و گفت: به این وسیله می‌توان متخلفان و فروشندگان را شناسایی و با آنها برخورد کرد.
وی همچنین در مورد فروش غیرمجاز گاز ال.پی.جی در سطح شهر اهواز برای گازگیری خودروها، گفت: در این زمینه نیز شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مسئول است و باید نظارت بیشتری بر نماینده‌های توزیع و نمایندگان فروش داشته باشد.
نجاتی با اشاره به توافق انجام شده با مراجع قضایی برای برخورد با عرضه غیرمجاز سوخت اظهار داشت: بر همین اساس نیروی انتظامی و شهرداری بخشی از کپسول‌های گاز ال.پی.جی را جمع آوری کرده است و این برخوردها همچنان ادامه دارد.
وی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده فروشندگان غیرمجاز در محله خود، این مسئله را به مسئولان گزارش دهند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول