اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی؛

16 طرح تحقیقاتی در نیروی انتظامی در حال اجراست

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی از اجرای 16 طرح تحقیقاتی درون و برون سازمانی در راستای ماموریت‌های ناجا در استان خبر داد.

16 طرح تحقیقاتی در نیروی انتظامی در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، کاظم مجتبایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌های تحقیقاتی توسط پژوهشگران نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌‌ها هم‌اکنون در حال اجرا‌ست.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی طی چند سال اخیر نگاه ویژه‌ای به بحث تحقیق و پژوهش داشته و این مهم روز به روز در حال گسترش است، تصریح کرد: اجرای این طرح‌های تحقیقاتی نقش بسیار موثری در شناسایی علل و عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از گسترش آنها دارد که دست‌یابی به این مهم در موفقیت ماموریت‌های نیروی انتظامی اثرگذار است.
فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه پژوهش ابزاری مفید برای تصمیم‌گیری و زیربنایی برای توسعه است، خاطر نشان ساخت: امروزه پژوهش یکی از نیازهای ضروری جوامع است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه نیروی انتظامی توجه به تحقیق و پژوهش را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است، بیان داشت: به منظور اجرای هر چه بهتر تحقیق و پژوهش در نیروی انتظامی، سازمان مطالعات و تحقیقات راه‌اندازی و برنامه‌های خوبی را در این راستا در دستور کار قرار داده است.
مجتبایی با اشاره به حمایت از طرح‌های تحقیقاتی اظهار داشت: پژوهشگران و نخبگان ‌پسر با ارائه تحقیقات و پژوهش‌های مورد نظر نیروی انتظامی از کسر خدمت سربازی بهره‌مند شده و هزینه تمام پایان‌نامه‌های دانشگاهی که در راستای ماموریت‌های نیروی انتظامی باشد، پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول