اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماه ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

اجرای 2 میلیون ‌متر‌مربع آسفالت در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از اجرای یک میلیون و 970 هزارو 614 متر مربع آسفالت در مشهد خبر داد.

اجرای 2 میلیون ‌متر‌مربع آسفالت در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد اظهار داشت: این سازمان برای انجام پروژه‌های زیربنایی و اساسی شهرداری از قبیل بلوارها، میادین، کانال‌ها و مسیل‌ها و همچنین تامین و اجرای آسفالت معابر سطح شهر از چندین کارگاه آسفالت استفاده می‌کند.
حمید گشایشی با اشاره به اینکه کار اصلی این سازمان تولید و پخش آسفالت با توجه به رسالت‌ها و برنامه‌های ابلاغی معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد است از اجرای 1میلیون و 970 هزار و 614 متر مربع آسفالت در هشت ماه ابتدای سال جاری خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون در142 نقطه از شهر مشهد آسفالت، پیاده سازی شده است که می‌توان به میدان امام حسین (ع)، بولوار شهید فکوری، پارک بهار، چاهش شرقی، عباس‌پور و صدمتری کمربندی اشاره کرد.
گشایشی ادامه داد: میدان امام علی(ع)، کانال پنجتن، وکیل آباد، بلوارامت، بلوار نماز و فلکه راهنمایی از دیگر نقاطی است که عملیات پیاده‌سازی آسفالت در آن انجام شده است.
وی اظهارداشت: کارخانه آسفالت شهید مجیدی یکی از زیرمجموعه‌های موفق این سازمان است که در زمینی به مساحت 40هکتار در کیلومتر 14 جاده کلات احداث شده و شامل سه کارخانه تولید آسفالت، سه دستگاه سنگ‌شکن و یک دستگاه ماسه‌ساز و سرند تولید مصالح سنگی مورد نیاز برای تولید بتن و آسفالت بوده و با استفاده از سه اکیپ کامل و مجهز پخش، امکان اجرای بیش از 3 میلیون مترمربع آسفالت سطح شهر را در سال دارا است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با بیان اینکه اکنون پروژه‌هایی برای پیاده‌سازی آسفالت در کوهسنگی، وکیل آباد، کال و مسیل‌ها در دست اجراست، اظهار داشت: در13منطقه شهر مشهد 100 پروژه بهسازی آسفالت در دست اجراست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول