اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال ‌جاری؛

تسهیلات پرداختی بانک مهر اقتصاد به 800 میلیارد تومان می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد در استان اصفهان گفت: تا پایان سال‌ جاری تسهیلات پرداختی بانک مهر که عمدتاً در بخش فعالیت‌های اقتصادی است به 800 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

تسهیلات پرداختی بانک مهر اقتصاد به 800 میلیارد تومان می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرادعلی نیکوپناه ظهر امروز در همایش آب و آئینه که به منظور معرفی و تقدیر از 150 نفر از مشتریان کلیدی و 14 نفر از مشتریانی که بالاترین سود قطعی در استان اصفهان به حساب آنها از سوی موسسه مالی و اعتباری مهر برگزار شد، اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد کار خود را در گذشته با عنوان موسسه مالی و اعتباری بسیجیان آغاز کرد و سرمایه اولیه آن با یک میلیون تومان هبه رهبری تأمین شد.
وی با بیان اینکه پس از آن به واسطه کمک سپاه و بسیج شاهد فعالیت‌های گسترده این موسسه در سطح کشور بودیم، تصریح کرد: از 700 شعبه‌ای که در کشور فعالیت می‌کنند،50 شعبه در استان اصفهان قرار دارد که با این اوصاف 10 درصد نقدینگی کل استان را تأمین می‌کند.
مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد در استان اصفهان با اشاره به اینکه از نظر حجم منابع این بانک در بین مراکز استان‌ها در اصفهان رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است، افزود: بانک مهر اقتصاد به عنوان برند برتر در استان اصفهان شناخته شد.
وی با بیان اینکه در بخش کیفیت گواهی ISO9001 به بانک مهر اقتصاد ارائه شده است، افزود: هدف امسال این بانک استفاده از منابع سرگردان استان در جهت اشتغال‌زایی و تولید در اصفهان است.
نیکوپناه تصریح کرد: در حوزه پرداخت تسهیلات میزان پرداختی‌ها در سال‌ جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش را تجربه کرده است.
وی با بیان اینکه رتبه دوم از نظر جذب منابع به شعب استان اصفهان اختصاص داده شد، افزود: هدف اصلی این بانک در پرداخت تسهیلات استفاده آنها از سوی فعالان اقتصادی و سوق دادن آن در بخش تولید و اقتصاد است.
مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اصفهان تصریح کرد: ایجاد باجه بانک مهر اقتصاد در شهرک‌های صنعتی بزرگ استان اصفهان به منظور خدمت‌رسانی در بخش‌های مختلف از دیگر اقدامات این موسسه در استان اصفهان بوده است.
وی اضافه کرد: در هشت ماه نخست سال ‌جاری 500 میلیارد تومان تسهیلات در استان اصفهان پرداخت شده است که درصدد هستیم این میزان تا پایان سال به 800 میلیارد تومان افزایش یابد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول