اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آذرشهر خبر داد:

پرداخت تسهیلات نقدینگی سوخت به بهره‌برداران بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان آذرشهر از پرداخت تسهیلات نقدینگی سوخت به بهره‌برداران بخش کشاورزی خبر داد.

پرداخت تسهیلات نقدینگی سوخت به بهره‌برداران بخش کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، فیروز طلوع‌حیات اظهار کرد: این تسهیلات برای تامین نقدینگی سوخت واحدهای تولیدی با کارمزد قرض‌الحسنه و با همکاری بانک کشاورزی شهرستان آذرشهر برای واحدهای گلخانه‌ای، مرغداری، دامداری، ماشین‌آلات کشاورزی، چاه‌های عمیق و نیمه عمیق آب کشاورزی پرداخت می‌شود.
وی تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک را 400 پرونده ماشین آلات کشاورزی عنوان کرد و افزود: همچنین 230 پرونده واحدهای دامداری و مرغداری، 30 پرونده برای چاه‌های آب کشاورزی، شش پرونده برای واحدهای تولید گلخانه به بانک‌ها برای اخذ تسهیلات معرفی شده است.
طلوع‌حیات مبلغ تسهیلات برای ماشین آلات کشاورزی، واحدهای دامداری، مرغداری، گلخانه و چاه‌های آب کشاورزی به ترتیب پنچ میلیون ریال، 10 میلیون ریال، 20 میلیون ریال، 25 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مورد چاه‌های عمیق نیز 30 میلیون ریال و برای چاه‌های نیمه عمیق نیز 20 میلیون ریال تسهیلات مالی پرداخت شده است.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان آذرشهر از تمام بهره‌برداران کشاورزی خواست تا نسبت به بهینه سازی مصرف سوخت در واحدهای تولیدی خود اقدام کنند تا شاهد بهره‌وری بیشتر و تولید پایدارتر در این واحدها باشند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول