اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل:

اتاق بازرگانی صدای رسای بخش خصوصی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل گفت: اتاق بازرگانی تنها جایگاهی است که می‌تواند صدای رسای بخش خصوصی باشد.

اتاق بازرگانی صدای رسای بخش خصوصی است
حسین پیرموذن در حاشیه اولین جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با رایزنی‌ها و تلاش‌هایی که در سطح ملی با مسئولان نظام و نمایندگان مجلس صورت گرفت از تضعیف اتاق‌ها و تفکیک بخش خصوصی جلوگیری و در کمیسیون کشاورزی مجلس، بخش کشاورزی هم به فعالیت‌های اتاق افزوده شد.
حسین پیرموذن تاکید کرد: هر مصوبه و برنامه‌ای که به عنوان خروجی کمیسیون تخصصی کشاورزی باشد به عنوان رئیس اتاق پیگیری، اجرا و تحقق آن را با قدرت تمام در سطح ملی تقبل خواهم کرد.
وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی تنها جایگاهی است که می‌تواند صدای رسای بخش خصوصی باشد و تلاش ما بر این است تا از این جایگاه برای تقویت بخش خصوصی و توسعه و اعتلای کشور عزیزمان استفاده کنیم.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل با اشاره به اینکه راه‌اندازی کمیسیون‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف با قدرت تمام آغاز شده، خاطرنشان کرد: تخصصی و علمی کردن فعالیت‌های اتاق در قالب کمیسیون‌ها در دستور کار اتاق بازرگانی استان قرار دارد و سعی ما بر این است تا از افراد صاحب نظر، فنی، دانشگاهی و مسلط به امور در بخش‌های مختلف در این کمیسیون‌ها بهره‌مند شویم.
پیرموذن با اعلام آمادگی کامل اتاق بازرگانی اردبیل برای حمایت، پشتیبانی، تامین امکانات و هزینه‌های لازم کمیسیون کشاورزی تصریح کرد: برای اتاق بازرگانی مهم این است که مصوبات و برنامه‌های کمیسیون بتواند در سطح ملی حرفی برای گفتن داشته باشد و در واقع راهگشای مشکلات عدیده کشاورزی در کشور باشد و راه را برای توسعه این بخش و رشد اقتصاد ی کشور هموار کند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل ابراز داشت: اتاق بازرگانی مدافع بخش خصوصی است و ما در بخش خصوصی بدون تعارف و صریح حرف می‌زنیم چون اعتقاد داریم هر چقدر بخش خصوصی فعال‌تر و پویا‌تر شود به همان میزان به توسعه و پیشرفت کشور کمک خواهد کرد.
پیرموذن در پایان ابراز داشت: باید در کنار هم برای نجات استان از توسعه‌نیافتگی و هموار کردن مسیر ترقی و شکوفایی استان و خدمت به نسل‌های آینده از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول