اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس فدراسیون والیبال بانوان خواستار شد:

حمایت مسئولان از والیبال بانوان

خبرگزاری فارس: نائب رئیس فدراسیون والیبال بانوان گفت: نگاه مسئولان ورزشی به والیبال بانوان نگاه حمایتی باشد.

حمایت مسئولان از والیبال بانوان
لیلا محمدیان در حاشیه برگزاری نخستین دوره المپیاد والیبال بانوان امیدهای کشور در بابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: والیبال ایران در بخش مردان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، ولی وضعیت بانوان قابل قیاس با سطح رشد والیبال مردان نیست.
وی ابراز داشت: میدان‌های بین‌المللی محلی برای محک‌زدن بازیکنان و مربیان است تا در شرایط سنگین حریفان واقعی شناسایی شوند که این شرایط برای بانوان مهیا نشده و این امر سبب عقب‌افتادگی زیاد والیبال بانوان شده است.
محمدیان با اشاره به اینکه هنوز مربیان و بازیکنان ما آماتور هستند، بیان داشت: باید با استعدادیابی این مسئله نهادینه شود.
این مسئول با بیان اینکه در این راه دچار مشکلاتی از قبیل عدم مشارکت اسپانسر و تبلیغات کافی از سوی صدا و سیما مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: این مسائل سبب شده فاقد لیگ قوی در والیبال بانوان باشیم.
نائب رئیس فدراسیون والیبال بانوان در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت تیم ملی بزرگسالان برشمرد و گفت: در این مسابقات 26 تیم از استان‌های مختلف کشور شرکت کردند.
نائب رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به مهم‌ترین اهداف فدراسیون والیبال تصریح کرد: هدف فدراسیون برای آقایان المپیکی شدن و برای بانوان اعزام تیم جوانان و نوجوانان به بازی‌های آسیایی است.
وی با بیان اینکه درصدد هستیم بازیکن‌های موفق را انتخاب تا در آسیا صاحب سکو شوند، بیان داشت: والیبالیست‌های که از نظر اعتقادی، اخلاقی و فنی در حد بالایی باشند مورد نیاز تیم والیبال بانون است.
محمدیان با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال زمانی موفق است که بعد مادی بازیکنانش 100 درصد توجه کند، یادآور شد: توجه بعد معنوی نیز ضروری است اما باید توجه داشت هیچ کاری بدون حمایت مسئولان و دست‌اندرکاران موفق نمی‌شود.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه در این مسابقات مبلغ در نظر گرفته برای غذا و اسکان هر تیم 5 میلیون تومان برآورد شده، اذعان داشت: بقیه هزینه‌ها توسط استان مازندران تامین شده است.
به گزارش فارس؛ نخستین دوره المپیاد والیبال بانوان امیدهای کشور از عصر دیروز در سالن سردار یوسف سجودی بابل آغاز شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول