اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

حماسه 9 دی یک رفراندوم جدید بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: حماسه نهم دی یک رفراندوم جدید و رأی مثبت مردم به جمهوری اسلامی و قانون اساسی به شمار می‌رود که نتیجه آن خنثی شدن توطئه دشمنان اسلام و انقلاب بود.

حماسه 9 دی یک رفراندوم جدید بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مجدالدین حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت حماسه ماندگار یوم‌الله نهم دی‌ماه اظهار داشت: مشروعیت سیاسی انقلاب اسلامی ایران نمونه است و هیچ کشوری مثل ایران از پشتوانه مردمی برخوردار نیست.
وی از برگزاری میزگرد سیاسی و جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها در تحلیل حوادث فتنه سال ۸۸ و تبیین اهداف گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه و همچنین برپایی نمایشگاه بصیرت در این ایام خبر داد.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی و دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فردوس نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم نکوداشت این روز عظیم گفت: فتنه سال ۸۸ بیماری بود که مردم با حضور خود در میدان آن را از بین بردند و از این رو باید مردم با تمام وجود و توان خود در برابر فتنه‌ها بایستند تا به مملکت آسیبی نرسد.
حجت‌الاسلام محمد مرادی به ارائه گزارشی از برنامه‌های سال گذشته پرداخت و خواستار تشکیل کمیته‌هایی ویژه در این زمینه شد.
مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی خضری دشت بیاض نیز از اهدای کتاب به دبستان سعدی خضری خبر داد.
 حجت‌الاسلام محمد قناعت افزود: این نمایندگی در راستای توجه به نیازهای فرهنگی و تغذیه فکری دانش‌آموزان و برای استفاده هرچه بیشتر آنها از اوقات فراغت، اقدام به اهدای کتاب در موضوعات کودکان، مسائل تربیتی، اخلاقی و داستان کرده است.
وی همچنین از اهدای تعدادی کتاب با موضوعات مختلف به فرماندهی انتظامی این بخش خبر داد.
مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی خضری دشت بیاض اظهار داشت:‌ این اقدام با هدف ایجاد ارتباط و تعامل و همچنین به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین کارکنان فرماندهی انتظامی خضری انجام شده است.
قناعت خاطرنشان کرد: موضوعات این کتاب‌ها اجتماعی، مسائل تربیتی، خانوادگی، تربیت فرزند و فرهنگی بوده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول