اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

همکاری ۲۷۰ پژوهشگر با نیروی انتظامی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 271 نفر از پژوهشگران سازمانی و خارج از سازمانی با نیروی انتظامی آذربایجان غربی همکاری دارند.

همکاری ۲۷۰ پژوهشگر با نیروی انتظامی آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی قهرمان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: این پژوهشگران شامل افراد حقیقی و حقوقی هستند.
وی گفت: آذربایجان غربی به تناسب موضوع هفته پژوهش که از سوی نیروی انتظامی کشور به استانها ابلاغ شده بود، برنامه‌هایی را به مرحله اجرا درآورد که از آن جمله می‌توان به برگزاری جلساتی با اساتید دانشگاه‌های همکار نیروی انتظامی، نشست مدیران و سردبیران رسانه‌ها و افتتاح سامانه اطلاع رسانی پژوهشی نیروی انتظامی اشاره کرد.
این مسئول به برنامه‌های دیگر این هفته که توسط نیروی انتظامی استان به مرحله اجرا درآمده، اشاره کرد و افزود: برگزاری سخنرانی و میزگرد علمی با توجه به معضلات هر شهرستان، مراسم تجلیل از برترین‌های پژوهشی نیروی انتظامی، فضاسازی فرهنگی، پژوهشی در سطح نیروی انتظامی، برگزاری همایش تقدیر از پژوهشگران، نشست خبری فرماندهان انتظامی شهرستانی از دیگر برنامه‌های به اجرا درآمده توسط نیروی انتظامی در هفته پژوهش بود.
قهرمان با بیان اینکه در این راستا 100 محقق و پژوهشگر نیروی انتظامی مورد تقدیر قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: 140 تجربه در حوزه عملیاتی، آموزشی و پشتیبانی در کمیسیون‌ها و کمیته‌های داوری بررسی و 31 نفر به عنوان بهترین تجارب ماندگار انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی حمایت از پایان‌نامه‌های دکتری و کارشناسی ارشد دانشجویان را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که در این زمینه انجام گرفته و اظهار داشت: در سال جاری از 29 پایان‌نامه دانشجوی حمایت شده است.
این مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی در راستای گسترش فعالیت‌های پژوهشی خود با 47 دانشگاه و مرکز علمی و پژوهشی همکاری‌های لازم را دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول