اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

مشکل بیمه بازنشستگان شهرداری شوشتر برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: مشکل بیمه تامین اجتماعی بازنشستگان شهرداری شوشتر در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

مشکل بیمه بازنشستگان شهرداری شوشتر برطرف می‌شود
آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: بیش از 70 نفر از کارکنان شهرداری ماه‌هاست که به دلیل سختی‌کار و ... مشمول قانون بازنشستگی هستند ولی به دلیل بدهی شهرداری به تامین اجتماعی این افراد قادر به بازنشستگی نیستند و به این دلیل برای این مهم معطل شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه برای حل مشکل این افراد توافقاتی در تامین اجتماعی داشته‌ایم، تاکید کرد: برای حل مشکل این افراد با تامین اجتماعی توافقاتی داشته‌ایم که با پرداخت 300 میلیون ریال مشکل این افراد برطرف شود و در این باره در روز‌های آینده اقدام خواهد شد.
وی افزود: نباید این افراد به دلیل ناتوانی شهرداری در پرداخت این بدهی‌های خود به سختی بیفتند و در این باره باید سریع اقدام شود.
وی با اشاره به شرایط کنونی شهرداری شوشتر خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی در سطح شهرستان شوشتر بیش از 120 هکتار فضای سبز وجود دارد که این آمار بسیار قابل توجهی است و باید در حفظ و نگهداری این فضاها تلاش کرد.
وی افزود: در شرایط کنونی تنها نگهداری فضای سبز برای شهرداری اهمیت دارد زیرا باید از داشته‌های موجود به نحوی نگهداری کرد که مردم از آن‌ها استفاده کنند.
این مقام مسئول بیان کرد: فضای سبز در سطح شهرستان شوشتر از کمترین هزینه برخوردار است به نحوی که تنها باید در این باره اقدام کرد زیرا خاک حاصلخیز و آب فراوان در این شهرستان شرایط را برای این مهم فراهم کرده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش خدمات‌رسانی به مردم در این شهر افزود: با خرید و نصب بیش از 150 سطل زباله جدید 870 لیتری فلزی تحولی بزرگ در جمع آوری زباله در سطح شهرستان به صورت مکانیزه انجام می‌شود.
وی افزود: در شرایط کنونی در مرکز شهر شوشتر تنها 40 سطل زباله وجود دارد و همگی فرسوده هستند که این سطل‌ها با 80 سطل زباله فلزی بزرگ جایگزین می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این تحول در مناطق مختلف شهرداری شوشتر بسیار بزرگ‌تر خواهد بود، تاکید کرد: در منطقه دو شهرداری شوشتر که تا کنون تنها هفت سطل زباله وجود داشته است بیش از 20 سطل زباله جدید و بزرگ و در منطقه سه شهرداری شوشتر بیش از 50 سطل زباله جدید و از نوع 660 لیتری نصب می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله شهرداری شوشتر نیز تغییراتی خواهند کرد، افزود: ماشین‌آلات شهرداری شوشتر که در بخش جمع‌آوری زباله فعالیت می‌کنند باید برای استفاده از سطل‌های زباله جدید تغییراتی کنند که این تغییرات از امروز آغاز شده است.
وی با تاکید بر اینکه لکه‌گیری آسفالت در سطح شهرستان شوشتر روزانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک‌هزار و 500 تن آسفالت در معابر شهری شوشتر برای لکه‌گیری آسفالت استفاده شده است و این شرایط همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول