اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس‌ راه کرمان خبر داد:

کاهش 17 درصدی تصادفات جاده‌ای در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده فرمانده پلیس راه استان کرمان گفت: استان کرمان کاهش 17 درصدی تصادفات جاده‌ای را نسبت به سال گذشته دارد.

کاهش 17 درصدی تصادفات جاده‌ای در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد حجت‌آبادی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل و نقل اظهار داشت: همکاران ما در هلال‌ احمر، حمل و نقل و پایانه‌ها، اورژانس و پلیس‌راه همواره در جای‌جای استان تلاش می‌کنند و امیدواریم این همکاری‌ها در راستای بهبود ترافیک مضاعف‌تر شود.
وی افزود: استان کرمان در هشت ماه گذشته وضعیت بسیار مطلوبی در زمینه تصادفات در سطح کشور داشته و در نتیجه تلاش همکاران ما در زمینه‌های مختلف در تصادفات 17 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه قبل از آن شاهد بوده‌ایم.
حجت‌آبادی با بیان اینکه در شش سال گذشته 5 هزار و 400 نفر در جاده‌های استان کرمان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند و باید برای جلوگیری از این تلفات بیشتر همکاری کنیم تا در آینده آمار بهتری در کاهش تلفات را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی در کشور خاطرنشان کرد: رعایت جدی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، کاهش سوانح رانندگی، ارتقای سطح ایمنی و انضباط در عبور و مرور و ... از اهداف اجرای این قانون است.
فرمانده پلیس‌ راه استان کرمان گفت: جریمه کردن هدف نیست، بلکه اراده عمومی بر بازدارندگی و اصلاح رفتار رانندگی بوده و با توجه به اینکه عوامل انسانی نقش مهمی در تصادفات ایفا می‌کند، اگر راننده قانونمند، صبور و سالم باشد، وضعیت عبور و مرور بسیار ارتقا پیدا می‌کند.
وی افزود: وضعیت دو بانده شدن راه‌های استان کرمان باید به حد مطلوب برسد و همه ما در حمل و نقل سهم داریم و باید توجه داشته باشیم تا موجب آسایش و خود و دیگران باشیم.
حجت‌آبادی با بیان اینکه هدف از اجرای قانون جدید عبور و مرور سالم و بدون خطر است، تصریح کرد: امیدواریم اجرای دقیق این قانون برای رانندگان خطر‌آفرین بازدارندگی لازم را فراهم کند و هدف این قانون آرامش و سلامتی برای همه است.
کریم مهرشاد معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری کرمان در این جلسه گفت: صنعت حمل و نقل شریان‌های اقتصادی کشور را به حرکت در می‌آورد.
وی افزود: افرادی که در این صنعت فعالیت دارند، باید رسالت‌ها را محکم‌تر و قوی‌تر ببینند و در حمل و نقل عمومی و خصوصی با موضوعات دینی توجه داشته باشند.
مهرشاد تصریح کرد: همه ما نیاز به آموزش داریم و باید در حمل و نقل و پایانه‌ها نیز آموزش‌های لازم ارائه شود و در این صورت شاهد ارتقا در همه زمینه‌ها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی، سطح آسیب‌ها در جاده‌ها کاهش یافته و امنیت روانی بیشتری به جامعه القا شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول