اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استان قزوین خبر داد:

استقرار هیئت بازرسی در جهاد کشاورزی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان قزوین از استقرار هیئت بازرسی در سازمان جهاد کشاورزی این استان خبر داد.

استقرار هیئت بازرسی در جهاد کشاورزی قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، حسین یزدان پناه بیان کرد: هیئت بازرسی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین استقرار یافته است که این استقرار در راستای اجرای برنامه‌های بازرسی سال 90 و به منظور بررسی عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای حمایت از گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: کارشناسان و بازرسان کارگروه تولیدی و کشاورزی اداره کل بازرسی در این مأموریت، عملکرد سازمان جهاد کشاورزی را حول محورهای قید شده مورد بررسی قرار می‌دهند.
مدیرکل بازرسی استان قزوین با اشاره به محورهای مورد توجه هیئت مستقر توضیح داد: بررسی فرآیند وصول طرح‌های متقاضیان، ثبت و صدور مجوزها و نیز اقدامات انجام شده در راستای جلب سرمایه‌گذاری بخش غیر‌دولتی از مهم‌ترین محورهای این برنامه بازرسی است.
وی عنوان کرد: همچنین بررسی تأثیرات اقدامات صورت گرفته در بهبود وضعیت فرآوری محصولات کشاورزی و کاهش ضایعات مربوطه از دیگر محورهای مورد توجه این هیئت بازرسی است.
یزدان‌پناه با اعلام این که هیئت بازرسی تا نهم بهمن ماه سال جاری در سازمان جهاد کشاورزی مستقر است، تصریح کرد: چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت و یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیئت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ستاد خبری اداره کل بازرسی مرکز استان 136 و شهرستان‌ها 3350022 – 0281 تماس بگیرند.
وی بیان کرد: در همین زمینه سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazrasi.ir نیز آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول