اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان 30 دی ماه جاری

ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته برای بیمه طلایی صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا پایان سی‌ام دی ماه جاری ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته در سایت بیمه ایران برای دریافت خدمات بیمه طلایی انجام می‌شود.

ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته برای بیمه طلایی صورت می‌گیرد
حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته برای دریافت خدمات بیمه طلایی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: ثبت‌نام این افراد در سایت بیمه ایران از 21 آذر‌ماه جاری آغاز شده و خدمات بیمه طلایی نیز از ابتدای دی ماه جاری در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران به فرهنگیان بازنشسته ارائه شده است.
وی به تعداد بازنشستگان فرهنگی موجود در اصفهان اشاره کرد و افزود: حدود 42 هزار بازنشسته فرهنگی و حدود هفت هزار نفر وظیفه بگیر در سطح استان وجود دارد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به استقبال چشمگیر این افراد برای دریافت خدمات بیمه طلایی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این زمینه استقبال 100 هزار نفر از جامعه فرهنگیان بازنشسته اصفهانی را برای ثبت‌نام در این طرح نشان می‌دهد.
داوری به نحوه ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: این قشر از جامعه باید با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش موجود در سراسر استان فرم ثبت‌نام بیمه طلایی را دریافت و تکمیل کنند.
وی با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته برای ثبت‌نام اینترنتی در این طرح از شناسه کاربردی برخوردار نیستند، تاکید کرد: ثبت‌نام این افراد در سایت بیمه ایران به دلیل عدم دسترسی آنها به سامانه الکترونیکی توسط کاربر مستقر شده در ادارات آموزش و پرورش سراسر استان صورت می‌گیرد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: این موضوع تنها به اصفهان اختصاص ندارد و کاربران مستقر شده در ادارات آموزش و پرورش موجود در سراسر کشور ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته را در سایت بیمه ایران انجام می‌دهند.
وی بیان داشت: فرهنگیان بازنشسته پیش از صدور کارت الکترونیکی بیمه طلایی و در صورت بستری شدن باید با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش و دریافت معرفی‌نامه از ادارات مربوطه به شعب نمایندگی بیمه ایران مراجعه کنند و از خدمات بیمه‌ای بستری شدن بهره‌مند شوند.
داوری به نحوه استفاده این افراد از خدمات سرپایی مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: این افراد با در دست داشتن کارت منزلت و کارت ملی خود می‌توانند به صورت سرپایی از خدمات بیمه‌ای مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران استفاده کنند.
وی اظهار داشت: تا پایان سی‌ام دی ماه جاری ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته در سایت بیمه ایران برای دریافت خدمات بیمه طلایی انجام می‌شود.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تغییر فرصت ثبت‌نام این افراد از پایان بهمن ماه جاری به پایان دی ماه جاری به دلیل تسریع در روند صدور کارت الکترونیکی بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول