اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

ایجاد و راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در نیمبلوک

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از ایجاد و راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در نیمبلوک خبر داد.

ایجاد و راه‌اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در نیمبلوک
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، حسین خوشایند در بازدید مسئولان نیمبلوک از مرکز فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند اظهار داشت: تعداد فضاهای کارگاهی مرکز برادران بیرجند ۲۲ کارگاه آموزشی در قالب ۲۲ رشته فعال است.
وی افزود: تعهدات سال جاری مرکز برادران بیرجند در تمامی بخش‌های ثابت و سیار 000.700 نفر ساعت است که تاکنون بیش از ۸۰ درصد از تعهدات آن اجرا شده است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی تجهیزات و امکانات کارگاه‌های آموزشی مرکز را کاملا بروز و مطابق نیاز بازار کار و صنایع کشور دانست.
امام جمعه نیمبلوک نیز در این بازدید فعالیت‌های موجود در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بیرجند مثبت و قابل تقدیر برشمرد و خواستار ایجاد و راه‌اندازی مرکز آموزشی برای جوانان و افراد جویای کار منطقه شدند.
حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل مرادی آموزش‌های فنی و مهارتی و امکانات و تجهیزات مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان را عامل تحریک و ایجاد روحیه در قشر جوان معرفی کرد.
وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های منطقه نیمبلوک در بخش کشاورزی و صنعت و وجود کارخانجاتی مانند کارخانه لبنیات و کارخانه فولاد قاینات و نیاز این واحدها به افراد دارای مهارت فنی و مورد تائید، خواستار راه‌اندازی مرکز آموزشی برای تربیت نیروی انسانی ماهر در این شهر هستیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول