اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان خبر داد

برگزاری همایش از اختراع تا راه‌ا‌ندازی کسب و کار دانش بنیان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان گفت: این بنیاد پس از برگزاری موفق جشنواره منطقه‌ای اختراعات کوهرنگ با حضور چهار استان اصفهان، قم، چهارمحال و بختیاری و اراک تصمیم به برپایی همایش آموزشی از اختراع تا راه‌اندازی کسب و کار دانش بنیان کرده است.

برگزاری همایش از اختراع تا راه‌ا‌ندازی کسب و کار دانش بنیان
هادی اکبر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این همایش با هدف تکمیل چرخه تبدیل ایده به کسب و کار دانش بنیان و با حضور کارشناسان و اساتید مجرب در زمینه‌های طراحی، تدوین طرح کسب و کار و تشکیل شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود.
وی افزود: از دیگر اهداف این همایش آشنایی با تعاونی‌های دانش بنیان، روش‌های تهیه و تدوین طرح کسب و کار، فرآیند تاسیس و راه‌اندازی کسب و کارهای دانش بنیان و ساختار آنها، قوانین و مقررات ناظر، آموزش شیوه‌های بهره‌برداری و مدیریت محصول یا خدمات، ارزیابی فرصت‌ها و غیره است.
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با بیان اینکه شرکت در این همایش نخستین گام برای آشنایی و استفاده از خدمات مشاوره‌ای بنیاد نخبگان استان اصفهان در راستای تجاری سازی اختراعات است، بیان داشت: از آنجا که جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ ‌بهایی از نظام داوری منسجم و معتبری در بخش طراحان کسب و کار برخوردار است، این همایش می‌تواند زمینه‌های آشنایی و توانمند‌سازی  مخترعان را با نحوه ورود به این جشنواره فراهم آورد.
وی ادامه داد: در حاشیه این همایش مشاوره تخصصی و جزوه آموزشی نگارش طرح کسب و کار به شرکت کنندگان ارائه و از متقاضیان برای ارائه مشاوره‌های تکمیلی بعدی ثبت نام به عمل می‌آید.
 به گزارش فارس، همایش از اختراع تا راه‌اندازی کسب و کار دانش بنیان روز سه‌شنبه ششم دی‌‌ ماه از ساعت 14 تا 17 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در دروازه دولت، خیابان باغ گلدسته برگزار می‌‌شود.
علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت www.isfahan.bmn.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های 4484482 و 4484481 تماس بگیرند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول