اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم:

پارک علم و فناوری فرصت حضور جوانان را در نمایشگاه پژوهش فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: پارک علم و فناوری باید فرصت ایجاد حضور جوانان را با بستر پژوهشی خود فراهم کند.

پارک علم و فناوری فرصت حضور جوانان را در نمایشگاه پژوهش فراهم می‌کند
محمد مهدی‌نژاد نوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: نمایشگاه پژوهش امسال در مشهد پیشرفت‌های زیادی سبت به سال گذشته داشته است از جمله فضای افزایش برگزاری و همچنین تعامل میان دستگاه‌های استان خراسان رضوی در این نمایشگاه کاملا دیدنی است.
معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم افزود: پارک‌های علم و فناوری و به ویژه پارک علم و فناوری خراسان رضوی جزو نهادهای نوپا و پیشرو در صنعت پژوهش کشور هستند که باید این نهادها ضمن ارایه آخرین دستاوردهایشان در این‌گونه از نمایشگاه‌ها به جذب نیروی انسانی خود از دیدگاه به مخترعان برتر بپردازند.
وی افزود: از دستاوردهای جدیدی که امسال در نمایشگاه رونمایی می‌شود راه‌اندازی بازار بورس ایده است که بر اساس آن ایده‌های پژوهشی از اقشار مختلف جامعه خریداری می‌شود که اقدامی بسیار منحصر به فرد است.
مهدی‌نژاد نوری خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم مخترعین ما باید به فکر این باشند که در چه حوزه‌ای می‌خواهند قدم بگذارند و بر اساس حوزه نیاز خود چیزی را اختراع و موضوع آن را پیگیری کنند تا به نتیجه برسند.
وی بیان کرد: به عنوان مثال برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی جنبی در نمایشگاه امسال با رویکرد پژوهشی از اقدامات پسندیده است که در هفته پژوهش میزبان سیل عظیمی از جوانان و ... است.
وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری خراسان رضوی هم باید دنبال این موضوع باشد چرا که در بحث‌های پژوهشی ورود و عملکرد خوبی
تاکنون داشته است و این نهاد باید فرصت ایجاد تشکل‌های جوانان را با بستر پژوهشی خود در نمایشگاه پژوهش فراهم کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول