اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی:

رسالت پارک علم و فناوری خراسان رضوی باید تطابق ایده‌های نو باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: رسالت پارک علم و فناوری خراسان رضوی باید رصد کردن دانش‌های نو بنیان و تطابق ایده‌های نو باشد.

رسالت پارک علم و فناوری خراسان رضوی باید تطابق ایده‌های نو باشد
حجت‌الاسلام علی نهاوندی در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت:‌ در بازدیدی که از این نمایشگاه داشتم متوجه شدم یک فضای انگیزه بخشی مثبت به سال‌های گذشته در این دوره حس می‌شود و باید این حس طوری باشد که پویایی و بالندگی را همیشه ادامه‌دار در دوره‌های بعد دنبال کند.‌
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: به عنوان مثال اگر چند ماه است که در مقوله شهروند الکترونیک پیشرفت چشم‌گیری شهر مشهد داشته است باید حضور فعال‌تری در این‌گونه نمایشگاه‌ها هم داشته باشد.
وی بیان کرد: پژوهش چیزی نیست که یک شبه مخترع و ابداع کننده آن به نتیجه برسد بلکه حاصل تلاش چند ساله و حتی استفاده از ایده‌های نوینی است که در کشور به وقوع می‌پیوندد.
وی ادامه داد: به همین منظور نمایشگاه پژوهش چون ایده‌های نو را نشان می‌دهد باید تبدیل به مکانی برای ایده‌پردازی جوانان شود.
نهاوندی با اشاره به فعالیت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی در عرصه پژوهش و فن‌آوری، خاطر نشان کرد: پارک در حقیقت یک فضای فیزیکی نیست بلکه یک فضای مجازی است که می‌تواند حوزه‌های تعاملی را در بخش‌های اندیشه، ایده و سوژه به هم گره بزند و توانمندی‌های گوناگون را رقم بزند.
وی تصریح کرد: نمایشگاه هم با این دیدگاه یک فضای پارک مانند جهت گره‌زدن ایده‌ها و تجربیات جدید با افراد را دارا است و با این نگاه رسالت پارک علم و فناوری خراسان رضوی باید رصد کردن دانش‌های نو بنیان و تطابق ایده‌های نو باشد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تاکید کرد: گام‌هایی که تاکنون در این پارک در عرصه پژوهش برداشته شده بسیار موثر بوده است و باید این نهاد مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.
وی افزود: و از جهاتی دیگر نمایشگاه پژوهش با ارایه آخرین دستاوردهای روز فستیوال آخرین آمارهای پژوهشی است.
 انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول