اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

فرهنگ اهدای عضو با قدرت در رسانه‌ها انعکاس یابد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: فرهنگ اهدای عضو باید به شکل قوی در رسانه‌ها انعکاس یابد.

فرهنگ اهدای عضو با قدرت در رسانه‌ها انعکاس یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی شامگاه دوشنبه در همایش اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: صحبت کردن در بین خانواده‌هایی که اعضای عزیزترین افراد خود را اهدا کردند بسیار مشکل است و کار اهدای عضو تنها در بین خانواده‌هایی اتفاق می‌افتد که ایثار و جوانمردی در آن خانواده موج می‌زند.
وی تصریح کرد: هر چه در اوصاف خانواده‌های اهداکننده عضو بیان کنیم کم است و هیچ قلم و چشمی نمی‌تواند عمق ایثارگری خانواده‌های اهداکننده عضو را به تصویر بکشاند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد: با اهدای عضو توسط خانواده‌های ایثارگر جان تازه‌ای به خانواده‌های نیازمند عضو اهدا می‌شود و جامعه را به نوعی با فرهنگ ایثارگری مانوس می‌کند.
وی ادامه داد: عهد کردم روزی اگر شرایطی برایم پیش آمد که اعضای بدن خودم را اهدا کنم از خانواده‌های ایثارگر اهداکننده عضو الگو بگیرم و نیاز است فرهنگ اهدای عضو در استان مازندران و در کشور نهادینه شود.
ابراهیمی یادآور شد: فرهنگ اهدای عضو ریشه در دین ما دارد و اهدای عضو توسط خانواده‌هایی که فرزندشان مرگ مغزی شده جان تازه‌ای به بیمارانی می‌بخشد که از بیماری رنج می‌برند.
وی تاکید کرد: فرهنگ ایثار اهدای عضو باید در رسانه‌ها به شکل قوی‌تری انعکاس پیدا کند و نیاز است رسانه‌ها با شکل منسجم‌تری در این امر حیاتی ورود پیدا کنند.
این مسئول ادامه داد: عملکرد مثبت خانواده‌های اهداکننده اعضا باید به عنوان الگو و به شکل قوی در رسانه‌ها انعکاس داده شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: خانواده‌های اهداکننده عضو، شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند را به خوبی درک کردند.
وی ادامه داد: خانواده‌های اهداکننده اعضا دارای فطرت پاک و انسانی هستند و نیاز است به طور شایسته این فطرت پاک انسانی در جامعه نهادینه شود.
این مسئول گفت: کار اهدای عضو تنها در بین خانواده‌هایی صورت می‌گیرد که درد و رنج دیگران را درد خود می‌دانند و انسانیت و نجات جان انسان‌ها برایشان بسیار اهمیت دارد.
وی در پایان تاکید کرد: اجر و مزد خانواده‌های اهداکننده عضو کمتر از خانواده‌های شهدا نیست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول