اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

بصیرت عاشورایی زمینه‌ساز پیروزی قطعی در برابر دشمنان انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه، گفت: بصیرت عاشورایی زمینه‌ساز پیروزی قطعی در رویارویی با دشمنان انقلاب است.

بصیرت عاشورایی زمینه‌ساز پیروزی قطعی در برابر دشمنان انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده ظهر امروز در همایش مدیران عقیدتی و نظارت حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه مراغه افزود: بصیرت عاشورایی زمینه‌ساز پیروزی حتمی مردم متعهد و ولایی در رویارویی با دشمنان انقلاب بوده و ایران اسلامی را در تمام فتنه‌ها بیمه کرده است.
وی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری در غبار فتنه هدف را به طور دقیق و آشکار مشخص کرد،گفت: شناخت حقیقت در شرایط غبارآلود فتنه برای همگان سخت بوده و تنها با بصیرت، شناخت و تبعیت از ولایت می‌توان راه را شناخت.
فیضی‌زاده اظهار داشت: حضور مردم در 9 دی نشانگر انزجار از خودفروختگی و وادادگی سران فتنه بوده و نشان داد بصیرت و آگاهی نخبگان پایانی بر زندگی ننگین سران فتنه است.
وی با بیان اینکه عشق به ولایت و اهل بیت(ص) در تمام عرصه‌ها، انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون ساخته است، اضافه کرد: آنچه امروز انقلاب را در برابر تمام فتنه‌ها بیمه کرده خون شهدا و پیروی از ولایت بوده و دشمنان را در تمام شیطنت‌های خود مایوس کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه تصریح کرد: عده‌ای در سال 88 با راه‌اندازی فتنه دل به نظام سلطه بسته بودند، از فرهنگ عاشورایی غافل بوده و نمی‌دانستند انقلاب اسلامی با قیام عاشورایی امام (ره) و جوانان متدین و متعهد به بار نشسته است. 
وی با بیان اینکه مردم ایران در 9 دی با حرکت عاشورایی خود تبعیت از ولایت و رهبری را به رخ جهانیان کشید، اضافه کرد: با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تمام توطئه‌های رنگین فتنه‌گران شناسایی و تمام نقشه‌های شوم دشمنان برملا شد.
فیضی‌زاده، مهم‌ترین وظیفه نخبگان علمی و سیاسی را آشنا کردن مردم با برنامه‌های نهان دشمن اعلام کرد و افزود: علما در بصیرت‌بخشی آحاد مردم نقش موثری داشته و باید در تمام عرصه‌ها روشنگری را سرلوحه کارها قرار دهند.
وی گفت: پاسداری از حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی وظیفه خطیر سپاه و بسیج بوده و در صورت تعرض دشمن، سیلی محکمی خواهد خورد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول