اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی سایت همایش ملی سلطانیه در پیام‌نور زنجان

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از راه‌اندازی سایت همایش ملی سلطانیه در دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد.

راه‌اندازی سایت همایش ملی سلطانیه در پیام‌نور زنجان
سید سعید صفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان زنجان سایت همایش ملی سلطانیه را به منظور دریافت مقالات راه‌اندازی کرده است.
وی اذعان داشت: این همایش به همت دانشگاه پیام‌نور استان زنجان و به تبع آن دانشگاه پیام‌نور سلطانیه اجرا می‌شود.
معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خاطرنشان کرد: این همایش بیستم و بیست و یکم اردیبهشت ماه سال آینده در شهر تاریخی سلطانیه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش ملی سلطانیه تا تاریخ سی‌ام دی‌ماه سال‌جاری است، ادامه داد: همچنین مهلت ارسال اصل مقاله نیز تا سی‌ام بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده است.
صفوی محورهای اصلی برگزاری این همایش را ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی سلطانیه عنوان کرد و افزود: بررسی راهکارهای ارزش آفرینی، ارزش‌های پایدار هنر و معماری سلطانیه و توسعه پایدار نیز از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.
وی بررسی عوامل ذی‌نفع و ذی‌نفوذ، راهبردهای مداخلات محیطی، موانع و الزامات و موضوع آزاد را نیز از موضوعات محوری این همایش عنوان کرد.
معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش در دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه به نشانی hms.soltaniepnu.ac.ir ارسال کنند.
وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه این همایش را با همکاری سازمان میراث فرهنگی، بنیاد نخبگان استان، مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی معماری و شهرسازی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان برگزار می‌کند.
صفوی یادآور شد: نخستین "همایش ملی سلطانیه" به همت اعضای هیئت علمی، کارمندان، محققان و دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، در حال یک‌هزار و 200 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سلطانیه در رشته‌های مختلف در حال تحصیل هستند و نزدیک به 90 درصد از دانشجویان این دانشگاه بومی هستند.
رشته‌های مهندسی مرمت بناهای تاریخی و هنرهای اسلامی از جمله رشته‌هایی است که از آغاز سال‌جاری به مجموع رشته‌های این دانشگاه افزوده شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول