اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

9دی مولود بصیرت و بیداری ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز با صدور بیاینه‌ای به مناسبت حماسه 9دی اعلام کرد: 9دی مولود بصیرت و بیداری مردم بود.

9دی مولود بصیرت و بیداری ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز در نسخه نمابر شده این بیانیه به دفتر فارس در تبریز امده است: حماسه9دی گویای ریشه‌دار بودن اعتقادات دینی مردم ایران و عدم مصالحه آنها در خصوص ارزش‌های دینی و انقلابی است.
در ادامه بیاینه تصریح شده است: 9دی مولود بصیرت و بیداری مردم شریف ایران و حمایت آنها از اصل مترقی ولایت فقیه همچنین وفاداری به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.
این بیانیه تصریح کرده است: دشمن از سال‌ها پیش پس از ناکامی در عرصه‌های جنگ سخت و با بهره‌گیری از تجربیات دهه نخست انقلاب رویکرد خود را به سمت مقابله نرم با آرمان‌ها و ارزش‌های ملت ایران سوق داد و بر همین اساس با شناسایی افراد بی‌بصیرت در ساختار سیاسی کشور و تحلیل و بررسی وقایع جاری نظام تلاش کرد تا با ایجاد تردیدی بزرگ مردم را نسبت به دستاوردهای خود و شهیدانشان بدبین کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: ادعای تقلب در انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب بازی بود که قوانین آن را دیگران نوشته بودند و خواص بی‌بصیرت با پشتیبانی خانواده‌های خود در دام این توطعه گرفتار شده و طبل رسواییش زده شد، این اقدامات به حدی شدت گرفت که در عاشورای 88 فریب خوردگان داخلی با سوت و کف زدن در عزای حسین و به آتش کشیدن پرچم اباعبدالله در مقابل اعتقاد مردم صف‌آرایی کردند و این بار نیز خون حسین (ع) طومار یزیدیان را در هم پیچید و مردم فهیم ایران اسلامی با پیشتازی مردم آذربایجان در هشتم دی تیر استکبار جهانی را آشفته کرد.
این بیانیه افزوده است: به همین مناسبت حزب موتلفه اسلامی نیز به پاس تشکر و اعلام بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب در این روز دوشادوش ملت شریف ایران در راهپیمایی 9دی حضور می‌یابد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول