اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز 9 دی صورت گرفت

برگزاری همایش بزرگ بصیرت ولایت‌مداران در سواحل خلیج‌فارس

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ بصیرت ولایت‌مداران در سواحل خلیج‌فارس در بندر کنگان برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ بصیرت ولایت‌مداران در سواحل خلیج‌فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، استاندار بوشهر بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت ولایت‌مداران در بندر کنگان اظهار داشت: نظام اسلامی در حال حاضر در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و هر چه جلوتر می‌رویم این اقتدار بیشتر شده است.
محمدحسین جهانبخش افزود: در بیش از سه دهه که از نظام اسلامی می‌گذرد، توطئه‌های زیادی ‌علیه نظام شده که هر کدام با حمایت مردم از نظام خنثی شده و روند موفقیت‌های این نظام تداوم دارد.
استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت نهم دی خاطرنشان کرد: روز 9 دی اوج ولایتمداری ملت ایران بود و حماسه ملت ماندگار است.
جهانبخش افزود: در تاریخ پر افتخار این کشور روزهای بزرگی ثبت شده که حماسه 9 دی چون برگی زرین در میان آنها می‌درخشد.
وی وحدت و همدلی را از رموز پیروزی دانست و یادآور شد: حماسه 9 دی جلوه‌ای بیاد ماندنی از وحدت و همدلی امت ایران اسلامی بود.
استاندار بوشهر همچنین با اشاره به نقش رهبری معظم انقلاب در خنثی کردن جریان فتنه و مدیریت کشور گفت: تدابیر حکیمانه و ارزشمند رهبری معظم انقلاب از مهم‌ترین عوامل در خنثی کردن جریات فتنه بود و حمایت قاطعانه ملت از ولایت فقیه در واقع دشمنان را عصبانی کرد.
جهانبخش در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله در انتخابات آتی حضور حداکثری و آگاهانه ملت است.
وی افزود: ملت بزرگ ایران با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر حمایت خود را از نظام دینی اعلام خواهند کرد و دشمنان یک بار دیگر ناامید می‌شوند.
استاندار بوشهر اذعان داشت: دشمنان از هم‌اکنون برای زیر سئوال بردن انتخابات نقشه کشیده‌اند که اطمینان داریم بار دیگر مردم با حضوری پرشور نقشه آنها را نقش بر آب می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول