اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی نقده خبر داد

فعالیت800 واحد صنفی بدون پروانه در نقده

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی نقده گفت: 800 واحد صنفی بدون پروانه کسب در شهرستان نقده در حال فعالیت است.

فعالیت800 واحد صنفی بدون پروانه در نقده
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، قربان انوشه ظهر امروز در نشست بررسی چگونگی نظارت بر اصناف اظهار داشت: در شهرستان نقده 4 هزار و 750 واحد صنفی در رشته‌های مختلف در حال فعالیت هستند و از این تعداد 3 هزار و 950 واحد دارای پروانه کسب و 800 واحد بدون پروانه کسب فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به تعداد واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان افزود: در 9 ماهه گذشته یک‌هزار و 647 بازرسی از واحدهای صنفی به عمل آمده و در این راستا 71 پرونده تخلف به ارزش بیش از 7 میلیارد و 388 میلیون ریال تشکیل شده است.
انوشه از صدور اخطاریه به واحدهای بدون پروانه کسب خبر داد و گفت: امسال 336 فقره اخطاریه به واحدهای بدون پروانه کسب صادر شده 185 واحد نیز با همکاری اماکن عمومی و نیروی انتظامی این شهرستان پلمب شده است.
این مسئول اضافه کرد: امسال همچنین 298 پروانه کسب صادر، 21 پروانه تمدید و 82 پروانه کسب واحدهای صنفی در نقده به دلیل تخلف باطل شده است.
وی از معرفی 121 قالیباف به بیمه تأمین اجتماعی خبر داد و بیان کرد: 85 قالیباف برای دریافت گواهی مهارت فنی و حرفه‌ای و 77 قالیباف برای بهره‌مندی از تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شده‌اند.
انوشه اضافه کرد: در ماه محرم 35 هزار کیلوگرم برنج، 14 هزار و 800 کیلوگرم روغن نباتی و 3 هزار و 900 کیلوگرم شکر از اقلام کالایی جذب شده است که با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و فرمانداری نقده توزیع شد.
رئیس بازرگانی نقده با اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری، خاطر نشان کرد: تشکیل دوره‌های آموزشی برای اصناف و هیئت‌مدیره اتحادیه‌های صنفی، صدور ملت کارت اصناف برای کلیه واحدهای صنفی با پروانه کسب، الزام واحدهای صنفی به تجهیز ترازوی دیجیتالی و دستگاه کارت‌خوان بانکی، رصد و پایش روزانه و هفتگی نرخ انواع کالا و خدمات از اقدامات مهمی است که امسال انجام شده است.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول