اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 ماه گذشته صورت گرفت

بازدید نیروی انتظامی از 600 واحد صنفی گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی گچساران گفت: مأموران نیروی انتظامی طی سه ماه گذشته تاکنون افزون بر 600 واحد صنفی در این شهرستان را به طور محسوس و نامحسوس مورد بازدید قرار داده‌اند.

بازدید نیروی انتظامی از 600 واحد صنفی گچساران
سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هدف نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های مختلف امنیت اجتماعی رشد فضایل اخلاقی در جامعه است.
وی امنیت اخلاقی و اجتماعی را سبب دفاع از حریم اخلاق و ارزش‌های فرهنگی و دینی جامعه دانست و ابراز داشت: همکاری و مشارکت مردم به ویژه والدین در ارتقای امنیت اجتماعی مؤثر و ضروری است.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی گچساران طی 48 ساعت گذشته ضمن تأمین نظم و امنیت و انجام مأموریت‌ها و اقدامات پیشگیرانه نسبت به اجرای یک طرح توقیف خودرو و موتور سیکلت متخلف و کشف سلاح سرد در چند مرحله اقدام کردند. 
بیعت‌اصل با اشاره به اعمال قانون 387 وسیله نقلیه طی 48 ساعت گذشته بیان داشت: در این طرح 147 دستگاه خودرو اعمال قانون شد و 240 دستگاه موتور‌سیکلت متخلف توقیف و راهی پارکینگ شدند.
بیعت‌اصل تصریح کرد: اگر طرحی هم نباشد، اعمال قانون خودروهای شیشه دودی و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف همچنان ادامه خواهد داشت.


* بازدیدهای نامحسوس پلیس از واحدهای صنفی در گچساران افزایش می‌یابد
فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: پلیس گچساران از واحدهای صنفی این شهرستان  به طور محسوس و نامحسوس بازدید می‌کند.
بیعت‌اصل عنوان داشت: در سه ماه گذشته سال جاری بیش از 600 بازدید محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی برابر مقررات ناجا در گچساران انجام گرفته است.
این مقام مسئول افزود: از این واحدها تعداد 224 بازدید محسوس و تعداد 286 بازدید غیر محسوس انجام شده و تذکرات لازم و برخوردهای قانونی اعمال شد.
بیعت‌اصل ابراز داشت: در این بازدیدها به تعداد 25 تذکر و 15 اخطار پلمپ و تعداد 20 نفر احضار و از آن‌ها اخذ تعهد شد که موضوع در دست بررسی و رسیدگی است. 
وی بیان داشت: واحدهای خدمات رایانه‌ای، کافی شاپ‌ها، مراکز اقامتی، مشاوران املاک، قهوه خانه‌ها از جمله واحدهای صنفی بودند که در اجرای این طرح مورد بازرسی قرار گرفتند.
بیعت‌اصل عنوان داشت: مأموران انتظامی گچساران با به‌کارگیری توان عملیاتی کوپ و پلیس‎های تخصصی خود طرح‌های حجمی را در قالب طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف جرایم به اجرا در آوردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول