اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی:

6700 پرونده در تعزیرات خراسان شمالی رسیدگی شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: 6 هزار و 716 فقره پرونده طی 9 ماه امسال در تعزیرات حکومتی این استان رسیدگی شد.

6700 پرونده در تعزیرات خراسان شمالی رسیدگی شد
محمدمهدی مهاجریان‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه مجموعاً طی این مدت شش هزار و 931 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است، اظهار داشت: بقیه پرونده‌ها نیز در شعب این اداره کل در دست رسیدگی قرار دارد.
وی شش هزار و 336 فقره پرونده از پرونده های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی خراسان شمالی را مربوط به تخلفات اقتصادی کالا و خدمات عنوان کرد و افزود: در این راستا تخلفات مربوط به بخش دولتی، غیردولتی، صنفی و غیر صنفی رسیدگی شده است.
مهاجریان‌مقدم همچنین میزان پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی مربوط به تخلفات بهداشتی و درمانی را 593 پرونده عنوان کرد.
به گفته وی، واحدهای متخلف به بیش از 22 میلیارد ریال جریمه محکوم شده که تاکنون از این میزان 4 میلیارد و 800 میلیون ریال وصول شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی تصریح کرد: تعداد پرونده‌های تخلفات اقتصادی در استان که توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است، 9 درصد افزایش و پرونده‌های بهداشتی و درمانی نیز نسبت به سال قبل 40 درصد کاهش یافته است.
وی از رسیدگی به 231 فقره پرونده با موضوع عرضه خارج از شبکه سوخت خبر داد و گفت: در این ارتباط 17 هزار لیتر سوخت که خارج از شبکه در استان عرضه می‌شد، کشف شد.
مهاجریان‌مقدم تصریح کرد: عرضه خارج از شبکه سوخت در خراسان شمالی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه طی 9 ماه امسال 236 پرونده در ارتباط با تخلفات حمل ‌و نقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق تشکیل شد، اظهار داشت: میزان کشفیات قاچاق طی امسال نسبت به سال گذشته نیز 60 درصد افزایش یافته و کالاهای کشف شده نیز معدوم و یا به نفع دولت ضبط شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی کالاهای قاچاق کشف شده در خراسان شمالی را 128 هزار نخ سیگار، 4 هزار و 800 بسته تنباکو، 617 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، هزار و 146 بسته ناس و بی‌تی و همچنین 29 دستگاه ال‌سی‌دی عنوان کرد.
وی بیشترین تخلفات حوزه واحدهای صنفی و غیر صنفی خراسان شمالی در همین مدت را عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه با دو هزار و 456 فقره تخلف و همچنین گران فروشی با دو هزار و شش مورد تخلف برشمرد.
مهاجریان‌مقدم گفت: عدم صدور فاکتور با 831 مورد، تداخل صنفی 111 مورد، کم فروشی و تقلب 55 مورد در جایگاه بعدی تخلفات صنفی در خراسان شمالی بوده است.
انتهای پیام/خ۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول