اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20:

ناوگان تاکسیرانی در ایستگاه‌های متروی جنوب تهران توسعه یافت

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از راه‌اندازی دو خط ویژه تاکسی در مترو جوانمرد قصاب و متروی شهرری خبرداد.

ناوگان تاکسیرانی در ایستگاه‌های متروی جنوب تهران توسعه یافت
علیرضا اسفرانی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی، از راه‌اندازی دو خط ویژه تاکسی در مترو جوانمرد قصاب و متروی شهرری خبرداد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20،گفت:‌ بر اساس نیاز شهروندان دو خط ویژه تاکسی با ظرفیت 30 دستگاه در پایانه‌های تاکسیرانی متروی جوانمرد قصاب و متروی شهرری راه‌اندازی شد.
وی در ادامه هدف از راه‌اندازی خط ویژه تاکسی در پایانه تاکسیرانی متروی جوانمرد قصاب را جلوگیری از ازدحام جمعیت در این پایانه عنوان کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعات پایانی شب خط ویژه تاکسی ون 20 دستگاه در متروی جوانمرد قصاب راه‌اندازی شده و با کد 2071 مشغول به فعالیت است.
اسفراینی‌نژاد با اشاره به اهمیت تقویت پایانه‌های تاکسی در ایستگاه‌های مترو خاطرنشان کرد: 10 دستگاه تاکسی در خط ویژه تاکسی متروی شهرری به مقصد میدان بشارت فعال شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان راه‌اندازی خط ویژه تاکسی از امامزاده ابوالحسن (ع) به مترو جوانمرد قصاب را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد و تصریح کرد: این خط ویژه تاکسی از امامزاده ابوالحسن (ع) آغاز شده و با عبور از خیابان شهید رجایی شمال به کوچه شیرازی منتهی می‌شود و امکان دسترسی شهروندان با استفاده از پل مکانیزه و عابر پیاده به مترو جوانمرد قصاب برقرار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول