اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ستاد احیای امربه‌معروف خوزستان

توزیع نوعی خوراکی با پوشش ضد اسلامی متوقف شد

خبرگزاری فارس: سرانجام تلاش‌های ستاد احیاء امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر خوزستان به‌ثمر نشست و از توزیع یک محصول خوراکی با پوشش ضد فرهنگ‌اسلامی در استان جلوگیری شد.

توزیع نوعی خوراکی با پوشش ضد اسلامی متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خوزستان، بسته‌بندی یکی از بستنی‌های پرفروش کشور که مغایر با شئونات و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بود، نگرانی و واکنش‌های متعدد مردم متدین خوزستان و روحانیون را در پی داشت.
براساس این گزارش، بستنی‌های مذکور با بسته‌بندی که بر روی آن تصویر زن و مردی نامناسب چاپ شده بود، تاکنون بدون هیچ‌گونه مشکل و ممانعتی از سوی نهادهای مسئول، در سطح وسیعی از کشور توزیع می‌شد.
ستاد احیاء امربه‌معروف ونهی‌ازمنکر خوزستان پس از دریافت گزارش‌هایی از سوی مردم اهواز و بنابر مسئولیت فرهنگی خود در راستای حفظ و نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی و مبارزه جدی با منکرات و ناهنجاری‌‌ها، مورد مذکور را که مصداقی از جنگ‌نرم علیه ارزش‌ها به‌شمار می‌رود، به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.
سرانجام با پیگیری‌های مستمر مراتب به اطلاع نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار خوزستان و ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور رسید و استانداری نیز پس از اطلاع از موضوع، دستورات لازم را به سازمان بازرگانی استان برای پیگیری و برخورد ابلاغ کرد.
در همین راستا، سازمان بازرگانی استان خوزستان نیز در جلسه‌ای فوری با هیئت‌مدیره اتحادیه‌های بنکداران، اغذیه‌فروشان و خواروبارفروشان و هم‌چنین مجمع امور صنفی، دستور منع خرید و فروش و هم‌چنین جمع‌آوری بستنی‌های مذکور را در سطح استان خوزستان صادر کرد.
انتهای پیام/غ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول