اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هسته گزینش استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد

رسیدگی به 3850 پرونده در هسته‌‌های گزینش خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر هسته گزینش استانداری خراسان‌جنوبی از رسیدگی به 3 هزار و 850 پرونده در هسته‌های پژوهش استان از آغاز امسال تاکنون خبر داد.

رسیدگی به 3850 پرونده در هسته‌‌های گزینش خراسان‌جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدرضا غیرتی ظهر امروز در گردهمایی گزینشگران خراسان‌جنوبی که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد به تاریخچه تشکیل هسته‌های پژوهش در کشور اشاره کرد.
وی اظهار داشت: 15 دی‌ماه سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل هسته‌های پژوهش، است.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان‌جنوبی به نقش هسته‌های گزینش در کشور اشاره کرد و افزود: این مجموعه‌ها نقش به‌سزایی در ارائه خدمات به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا می‌کنند و این خدمات قابل تقدیر است.
غیرتی ادامه داد: تاکنون حمایت‌های مسئولان اجرایی استان از هسته گزینش مطلوب بوده است همچنین فعالیت مثبت این مجموعه سبب شده که گزینشگران اصلح در جامعه انتخاب شوند چرا که این مسئله نقش بسزایی در بدنه اجرایی دستگاه‌های اجرایی ایفا می‌کند.
وی به گوشه‌ای از عملکرد این مجموعه در استان اشاره کرد و گفت:‌ از آغاز امسال تاکنون 3 هزار و 850 پرونده در هسته‌های پژوهشی استان رسیدگی شده است.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: کار رسیدگی به این تعداد پرونده در هفت هسته پژوهشی در سطح استان صورت گرفته است.
غیرتی اظهار داشت‌: از جمله هسته‌های پژوهشی استان می‌توان به استانداری، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و کمیته امداد امام خمینی (ره) نام برد مابقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز به‌صورت موردی انجام وظیفه می‌کنند.
وی ادامه داد: هسته‌های گزینش در استان با هدف خدمتگزاری به مردم تشکیل شده و با حضور تمام گزینشگران به‌صورت سالانه این همایش برگزار می‌شود.
 
* گزینشگران نقش بسزایی در ساختار دستگاه‌های اجرایی دارند
مشاور استاندار در امور روحانیان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت گزینشگران در تشکیل بدنه ساختاری دستگاه‌های اجرایی گفت: گزینشگران باید متوجه این وظیفه خطیر خود باشند.
حجت‌ا‌لاسلام محمد باقری خطاب به گزینشگران دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: افرادی که اهل قلم هستند باید با نوشتن و چاپ مقالات مفیدی در مقوله گزینش این مسئله را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول