اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون

5 تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی در دلفان معدوم شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: پنج تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی در مناطق تحت پوشش این مرکز جمع‌آوری و معدوم شده است.

5 تن انواع مواد غذایی غیربهداشتی در دلفان معدوم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، یوسف رضا جهانیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان، اظهار داشت: بیشتر مواد غذایی معدوم شده خشکبار، کالباس، سوسیس، نوشیدنی، آب‌میوه و شیرینی‌جات بوده است.
وی افزود: پرونده متخلفان بهداشتی که اقدام به عرضه مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف کرده بودند نیز برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: شهروندان با خرید نکردن از دست‌فروشان و عرضه کنندگان مواد غذایی در مکان‌های غیر بهداشتی می‌توانند نقش موثری در کاهش فعالیت این افراد داشته باشند.
جهانیان گفت: این شبکه با اجرای طرح‌های ضربتی نظارت و کنترل، تمام تلاش خود را برای جلوگیری از فعالیت عرضه‌کنندگان مواد غذایی غیربهداشتی به کار گرفته است.
وی تصریح کرد: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح‌ها منوط به همکاری شهروندان از طریق اطلاع‌رسانی دقیق از محل فعالیت این افراد است.
جهانیان افزود: در سال‌جاری برخی از اصناف تحت آموزش‌های خاص بهداشتی قرار گرفتند و میزان مصرف جوش شیرین نیز در نانوایی‌ها به میزان 100 درصد حذف شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 7224079 به مأموران بهداشت اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول