اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس محقق شد

دستگیری اعضای باند بزرگ سرقت در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری و متلاشی شدن باند بزرگ سارقان حرفه‌ای در کرج خبر داد.

دستگیری اعضای باند بزرگ سرقت در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرج دو نفر سارق حرفه‌ای را که به تازگی از زندان آزاد شده و دست به اعمال مجرمانه می‌زدند را پس از مدت کوتاهی که از آزادی آنها می‌گذشت شناسایی و دستگیر کردند‌.
وی ادامه داد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر چند فقره سرقت از داخل خودرو از سوی دو نفر در منطقه مهرشهر کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
این مسئول در ادامه گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام کارهای اطلاعاتی و مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمان یکی از سارقان به نام اردشیر ـ ک را که یک سال پیش به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود، شناسایی کردند‌.
خیرخواهان خاطرنشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس مخفیگاه متهم ردیف 2 «رامین ـ ژ» را نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
وی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به سرقت داخل خودرو و کارت عابربانک اعتراف کرده و اذعان کرد که با همدستی اردشیر اقدام به سرقت داخل خودرو و وسایل با ارزشی همچون عابربانک ‌یا کیف پول کرده که به این وسیله از طریق عابربانک‌هایی که رمز کارت در کنار آنها بوده مبلغ 5 میلیون ریال دریافت کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: با راهنمایی‌های متهم دستگیر شده «اردشیر» نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا اموال سرقتی از قبیل یک دستگاه ساب، یک دستگاه خازن، 3 عدد جک خودرو، 2 دستگاه دوربین دیجیتال، یک دستگاه لپ تاپ و...کشف و ضبط شد.
خیرخواهان افزود: متهم در بازجویی‌های ماموران اعتراف کرد که به تازگی از زندان آزاد شده و تا کنون به 5 فقره سرقت از خودروها و سرقت مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان وجه نقد از عابربانک‌ها پرداخته است.
‌متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
خیرخواهان در پایان به شهروندان هشدار داد: داخل خودرو محل مناسبی برای نگهداری اموال، کارت عابربانک و... نیست و ضمنا اصلی‌ترین ضریب امنیتی کارت‌های عابربانک رمز آن است که در کنار هم قرار دادن این دو موجب از بین رفتن ضریب امنیتی شده و باعث سوء استفاده از کارت می‌شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول