اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‏کننده سپاه استان سمنان:

فعالیت در جبهه فرهنگی از اساسی‏ترین اهداف بسیج است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: از اساسی‏ترین اهداف بسیج، آماده‏سازی تمام اقشار جامعه و تلاش همه‌جانبه برای جهاد اقتصادی و فعالیت در جبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فعالیت در جبهه فرهنگی از اساسی‏ترین اهداف بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی احمدیان بعد از ظهر امروز در شورای عالی بسیج کارگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: با راه‏اندازی پایگاه بسیج، هدف مقدس نیروهای بسیجی که آماده شدن برای حضور حضرت ولی‏عصر (عج) است، محقق می‏شود.
وی اضافه کرد: عضویت در بسیج و حضور در برنامه‏های آن، اعلام آمادگی و انتظار برای ظهور حضرت ولی‏عصر (عج) ضروری است.
وی افزود: از اساسی‏ترین اهداف بسیج، آماده‏سازی تمام اقشار جامعه و تلاش همه جانبه برای افزایش تولید، جهاد اقتصادی، فعالیت در جبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن است.
احمدیان خاطرنشان کرد: شورای عالی کارگری به دنبال راهی برای کمک گرفتن از مسئولان برای ایجاد آمادگی و تحقق اهداف بسیج کارگری است.
معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در قشر کارگری باید افرادی همانند شهید برونسی پرورش پیدا کنند.
وی گفت: ارتباط با کارگران و ایجاد انگیزه در این افراد از اهداف راه‏اندازی شورای عالی بسیج کارگری است تا از لحاظ اقتصادی و فرهنگی بتوانیم هر چه بیشتر به اهداف نظام دست پیدا کنیم.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این جلسه عنوان کرد: هدف از حضور در این جلسه برگزاری انتخابات و راه‏اندازی شورای عالی قشر کارگری و انتخاب رئیس و نایب‌رئیس برای این شورا طبق اساسنامه است.
عبدالحسین غریبی افزود: شورای عالی قشر کارگری به منظور کمک به تحقق آرمان‏ها و اهداف انقلاب و نظام و پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اهداف و سیاست‏های رئیس سازمان بسیج مستضعفین در عرصه‏های کار و تولید راه‏اندازی شده است.
در پایان این جلسه عبدالحمید بامری به عنوان رئیس شورای عالی قشر کارگری استان سمنان و حبیب‏الله محقق به عنوان معاون این شورا انتخاب شدند.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول