اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره‌ ارشاد‌ امیدیه خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکس در امیدیه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه از برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان "ایستگاه متروک" در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکس در امیدیه
فریدون بوستان افروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه در راستای ارتقا و شکوفایی ابعاد فرهنگی و هنری در منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
وی افزود: در این زمینه تاکنون اقدامات و برنامه‌های مطلوب و مؤثری چون برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های متنوع آموزشی در دوره‌های هنری و فرهنگی و حمایت از هنرمندان منطقه در دستور کار این اداره قرار داشته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس در این منطقه تصریح کرد: نمایشگاه عکس "ایستگاه متروک" در امیدیه برگزار شده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه به ‌مناسبت هفته بصیرت و اربعین حسینی، در محل خانه فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفته است.
بوستان‌افروز خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار عکس ایمان شریفی، عکاس جوان امیدیه‌ای با موضوعات مختلف از جمله محرم، آثار تاریخی و زندگی اجتماعی مردم و... از تاریخ افتتاح، به مدت یک هفته، همه روزه صبح و بعد از ظهر، در معرض دید عموم مشتاقان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: شریفی در تعداد زیادی نمایشگاه دسته جمعی در سطح کشور شرکت داشته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امیدیه در پایان گفت: امیدواریم با این حرکت گامی مثبت و تأثیرگذار در خصوص توسعه فرهنگ و هنر منطقه برداشته شود.
‌ایمان شریفی متولد 1362 است که پس از طی مراحل مختلف آموزشی در دانشکده سوره و انجمن سینمای جوان و کسب تجربه فراوان در این وادی، از سال 1384 به صورت حرفه‌ای عکاسی را آغاز و نمایشگاه "ایستگاه متروک"، پنجمین نمایشگاه انفرادی وی است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول