اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان خبر داد

پیشرفت قابل ‌توجه در اقدامات کارگروه ساماندهی آب و فاضلاب آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان از پیشرفت قابل ملاحظه در اقدامات کارگروه ساماندهی آب و فاضلاب شهرستان خبر داد.

پیشرفت قابل ‌توجه در اقدامات کارگروه ساماندهی آب و فاضلاب آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عادل حرباوی عصر امروز در سیزدهمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان‌ آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل کمیته ساماندهی مشکلات آب و فاضلاب و لایروبی انهار دو جلسه دفتری و سه جلسه میدانی را تشکیل دادیم که مصوبات این جلسات را در جلسه پیشین شورای سلامت آبادان مطرح کردیم.
وی با اشاره به اقدامات این کمیته تصریح کرد: از جمله اقدامات این کمیته به‌روز رسانی تعمیرات شکستگی‌ها و پیشگیری از حوادث در منطقه کفیشه است که به عنوان منطقه هدف معرفی شده بود و توانستیم 13 مورد شکستگی و هشت مورد سرریز را اصلاح کنیم.
رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان در تشریح دیگر اقدامات کمیته ساماندهی فاضلاب گفت: منطقه آزاد اروند متعهد به تهیه درب منهول‌ها شده بود که متأسفانه به تعهدات خود در این زمینه عمل نکرد.
حرباوی افزود: همچنین اجرای باقیمانده طرح فاضلاب چادرآباد کفیشه را داشتیم که طبق تعهدات 500 متر در این منطقه شبکه‌گذاری شد و از تاریخ 17 دی‌ماه کار واگذاری انشعابات را آغاز کردیم که یک هفته به طول خواهد انجامید.
وی در ادامه به برخی اقدامات دیگر اداره آب و فاضلاب در راستای بهبود وضعیت معابر خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات می‌توان به شستشوی معابر شهر و همچنین به اتمام پروژه‌های شبکه‌گذاری مناطق بهمن 20 و بهمن 21 اشاره کرد.
رئیس اداره آب و فاضلاب آبادان با بیان اینکه اقدامات کارگروه تخصصی ساماندهی آب و فاضلاب پیشرفت قابل ‌توجهی داشته افزود: اداره آب و فاضلاب به منظور تکمیل تجهیزات ایمنی خود درخواستی را مبنی بر تأمین اینگونه تجهیزات به پتروشیمی آبادان ارائه کرده بود که از سوی پتروشیمی مورد موافقت قرار گرفته و این تجهیزات به اداره ما تحویل داده شدند.
حرباوی در پایان با اشاره به تعهد شرکت پالایش نفت آبادان در خصوص تحویل 100 عدد دریچه منهول به اداره آبفا گفت: به‌روز رسانی تعمیر شکستگی‌های آب و ترمیم خط ورودی ایستگاه‌های پمپاژ از دیگر اقداماتی است که کمیته ساماندهی آب و فاضلاب و لایروبی انهار در این مدت انجام داده ‌است.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول