اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ شهردار گرگان:

اتهام اختلاس متوجه شهرداران گرگان نیست‌

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: آنچه که از دادستان شنیدم اتهامی متوجه شهرداران نیست و شاید هم باشد، اما چیزی به ما نگفتند.

اتهام اختلاس متوجه شهرداران گرگان نیست‌
ابراهیم کریمی امروز در گفت‎و‎گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار داشت: موضوع اتهام در دست تحقیق دادسرا است و ما دقیقا از جزئیات آن اطلاعی نداریم.
وی تصریح کرد: بعد از رسیدگی مرجع قضایی و اتمام تحقیقات مشخص می‎شود که اتهام از چه قرار است و خدا کند که چیزی نباشد و چون پرونده در مرحله تحقیق است نمی‎توان از پیش اظهارنظر کرد چرا که نظر قطعی، توسط قاضی مشخص خواهد شد که حتی می‎تواند قرار تبدیل کرده و نظرش را اعلام کند.
شهردار گرگان خاطر نشان کرد: باید منتظر رای قاضی باشیم چون اشراف قاضی به پرونده کاملا مشهود است و قطعا با عدالت و انصاف موضوع را رسیدگی و سپس اقدام به حکم رای می‎کند.
کریمی در خصوص جریمه 600 میلیونی تاکسیرانی شهر گرگان و اینکه آیا شهرداری مکلف به پرداخت این مبلغ خواهد بود یا خیر، اذعان داشت: سازمان تاکسیرانی شخصیتی حقوقی و مستقل است و ارتباطی با شهرداری ندارد و اگر روزی منحل شود طبق اساس‎نامه اموالش متعلق به شهرداری است.
وی یادآور شد: پرونده مذکور به احتمال 90 درصد برای رسیدگی به تعزیرات کشور انتقال داده شده است که به نظر می‎رسد در این رای اشتباهات عدیده‎ای پیش آمده البته قصد و قرضی وجود نداشته است که امیدواریم این رای منتفی شود اما به هر حال هر چه رای داده شود به آن عمل خواهد شد.
شهردار گرگان بیان داشت: آنچه که مسلم است اینکه از طریق یکی از معاونت‎های تعزیرات کشور که مسئول پیگیری است درخواست ارسال پرونده از تعزیرات کل تهران به تعزیرات استان گلستان شده تا هم کارهای تاکسیرانی مختل نشود و همچنین حساب‎های مسدود شده فعلا آزاد شود تا زمانی که نظر نهایی از سوی تعزیرات کشور اعلام شود.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول