اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

پیمانکار گاز با ادارات تاسیساتی هماهنگ باشد

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: پیمانکار گاز برای کاهش مشکلات با ادارات تاسیساتی هماهنگ باشد.

پیمانکار گاز با ادارات تاسیساتی هماهنگ باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز یکشنبه شب در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات تاسیسات زیرساختی شهر آبپخش اظهار داشت: استقرار و توسعه تاسیسات زیرساختی مرکز بخش آبپخش با روند صعودی افزایش جمعیت از عوامل ضروری است و مسئولان همواره بر آن تاکید داشته‌اند.
بخشدار آبپخش عنوان کرد: اجرای پروژه گازرسانی در شهر آبپخش از عواملی است که در حال حاضر شاهد اجرای آن هستیم و اجرای این پروژه ملی در آبپخش از عوامل زمینه‌ساز رفاه و آسایش شهروندان است.
خرم‌روز ادامه داد: در روزها و ماه‌های اخیر شاهد انتقادات گسترده مردم و مسئولان آبپخش در ارتباط با فعالیت شرکت گاز در آبپخش بوده‌ایم و هدف ما حل مشکلاتی است که در این راستا به وجود آمده است.
وی در همین راستا اذعان داشت: صدماتی که به شبکه‌های تاسیسات آب، برق و مخابرات در اثر فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش به‌وجود آمده است از عواملی است که زمینه‌ساز اعتراض مردم و مسئولان این ادارات در آبپخش شده و باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حل این مشکلات را فراهم آورد.
این مسئول تصریح کرد: عدم پرداخت به‌موقع خسارات وارده بر شبکه‌های هر یک از ادارات تاسیساتی شهر از عواملی است که مسئولان ادارات همواره بر آن تاکید دارند و باعث ایجاد اختلال در فعالیت این ادارات شده است.
بخشدار آبپخش با تاکید بر اهمیت پرداخت به‌موقع خسارت وارده به ادارات برای رفع آن بیان داشت: ادارات بودجه مشخصی برای ترمیم بعد از وارد آمدن خسارت وارده ندارند و پیمانکار باید خسارت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کند.
خرم‌روز متذکر شد: هدف تمامی مسئولان از فعالیت ارائه خدمات به مردم و جلب رضایت ایشان است و با تسریع در روند پرداخت خسارات وارده می‌توانیم در زمینه جلب رضایت مردم تلاش کنیم.
وی ادامه داد: نباید فعالیت شرکت گاز در آبپخش باعث اختلال در فعالیت سایر تاسیسات شهر شود.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: تمامی ادارات زیرساختی و شهرداری مرکز بخش از عدم هماهنگی پیمانکار شرکت گاز گلایه‌مندند و این پیمانکار باید برای جلوگیری از ادامه وضعیت موجود با ادارات بخش هماهنگی بیشتری داشته باشد.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول