اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

"کولیان آغاز همیشه‌اند" به بازار کتاب آمد

مجموعه شعر علی مطهری منتشر شد

خبرگزاری فارس: علی مطهری شاعر استان بوشهر کتاب شعر "کولیان آغاز همیشه‌اند" را منتشر کرد.

مجموعه شعر علی مطهری منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مجموعه شعر "کولیان آغاز همیشه‌اند" سروده علی مطهری از شعرای شهرستان جم چاپ و منتشر شد.
بر اساس این گزارش این مجموعه شعر در برگیرنده‌ اشعار این شاعر جنوبی در قالب‌های غزل، دوبیتی و سپید است و با تیراژ هزار نسخه توسط انتشارات داستان‌سرا راهی بازار کتاب شده است.
این مجموعه علاوه بر توزیع در تهران و شهرهای دیگر، در کتاب‌فروشی‌های پارکر بوشهر، ایمان و فرزانگان کنگان و جام جم در شهرستان جم نیز عرضه می‌شود.
کتاب "کولیان آغاز همیشه‌اند" هفته گذشته در نمایشگاه کتاب استان بوشهر با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد و هم‌اکنون وارد بازار کتاب شده است.
علی مطهری متولد 1345 شهر انارستان شهرستان جم و هم‌اکنون ساکن کنگان است و پیش از این آثاری از او در مطبوعات محلی استان و نشریات کشوری به چاپ رسیده و "کولیان آغاز همیشه‌اند" نخستین دفتر از اشعار اوست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تمجید از این شاعر هم‌استانی اظهار داشت: حمایت از نویسندگان و شعرا در دستور کار اداره ارشاد قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت برسیم.
حسن مختارزاده بیان کرد: باید فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در جامعه گسترش دهیم و این امر با مشارکت مردم و مسئولان و همکاری خانواده‌ها امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول