اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول خبر داد

دستگیری صیادان ماهی با الکتریسیته در دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از دستگیری صیادان متخلف ماهی به وسیله الکتریسیته در این شهرستان خبر داد و گفت: همه صیادان متخلف دستگیر شدند.

دستگیری صیادان ماهی با الکتریسیته در دزفول

فرهاد قلی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: این متخلفین در گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی دز در هنگام صید با جریان الکتریسیته مشاهده شده و پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند.

وی افزود: این متخلفان هنگام گشت و کنترل مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی در هنگام صید با جریان الکتریسیته مشاهده شده و پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند و برای آن‌ها پرونده تخلف تشکیل شد.

وی خاطر‌نشان کرد: پس از دستگیری این متخلفین 250 قطعه ماهی رودخانه‌ای صید شده، یک دستگاه خازن برق، دو دستگاه باطری و سبد مخصوص ماهیگیری کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: این دو متخلف دستگیر شده به استناد بند «ب و ج» ماده 13 قانون شکار و صید با برآورد خسارت وارده به مبلغ 400 هزار تومان جریمه و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

قلی‌نژاد عنوان کرد: این نوع ماهی‌گیری می‌تواند تا حد بسیار زیادی به نسل ماهی‌های موجود در رودخانه لطمه وارد کند و به این دلیل براساس بندهای قانونی موجود، برخورد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول تاکید کرد: درباره اجرای قانون و مبارزه با تهدیدات احتمالی برای منابع محیط زیست در شهرستان هیچ کوتاهی نخواهد شد و با متخلفان به سخت‌ترین روش برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول