اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد

متلاشی شدن پاتوق معتادان در ارومیه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: پاتوق معتادان در ارومیه با همکاری مردم شناسایی و توسط ماموران متلاشی شد.

متلاشی شدن پاتوق معتادان در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اسم‌علی صادقباری ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: اخبار و اطلاعاتی از سوی مردم این شهرستان به فرماندهی انتظامی می‌رسید مبنی بر اینکه یک نفر منزل شخصی خود را به پاتوق معتادان برای استعمال مواد مخدر و انجام اعمال منکراتی تبدیل کرده است، لذا بررسی موضوع برای تعیین صحت داشتن یا نداشتن آن در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بعد از انجام دادن یک سری کارهای اطلاعاتی، تحقیقات جامع و محرز شدن موضوع برای پلیس، هماهنگی لازم با مقام قضایی برای بازرسی از محل صورت گرفت سپس  محل مذکور توسط ماموران توانمند بازرسی شد تا در این ارتباط آلات جرم هم کشف و به پرونده ضمیمه شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از این منزل شش نفر متهم شامل چهار مرد و دو زن که هیچگونه نسبت خویشاوندی با یکدیگر نداشتند توسط ماموران دستگیر شدند، همچنین همراه مقادیری مواد مخدر اعم از شیشه، تعدادی آلات استعمال به مقر پلیس منتقل شدند.
فرمانده انتظامی ارومیه خاطرنشان کرد: در این ارتباط پرونده مقدماتی تشکیل شده و همراه متهم‌ها و اقلام مکشوفه برای سپری کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند تا در دستگاه قضایی بهتر و دقیق‌تر پرونده آنها مورد بررسی قرار گیرد و متناسب با جرم ارتکابی به مجازات محکوم شوند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ناکام ماندن کلاهبردار حرفه‌ای هم اشاره کرد و گفت: پرونده‌ای با محتوایی مبنی بر اینکه چند نفر از ساکنان تهران توسط فردی در ارومیه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند به این نهاد رسید لذا رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.
صادقباری گفت: متهم در همه کلاهبرداری‌ها خود را به عنوان نماینده واردات و صادرات گوسفند از کشور ارمنستان معرفی می‌کرد و بعد از جلب اعتماد شاکیان مبالغی از آنها دریافت کرده و متواری می‌شد.
وی یادآوری کرد: در بازرسی به عمل آمده از منزل وی متهم پرونده دستگیر شده و پس از دلالت به مقر پلیس مورد بازجویی قرار گرفت به طوریکه بعد از اعتراف به کلاهبرداری 50 میلیون تومانی از شاکیان پس از صدور قرار مناسب از طرف مقام قضایی روانه زندان شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول