اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خوی خبر داد

دستگیری قاتل فراری در خوی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خوی گفت: یک نفر قاتل فراری در خوی با انجام عملیات پیچیده‌ای دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در خوی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه قهرمان حقیقی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری خانوادگی مقابل دادسرای عمومی انقلاب خوی، یکی از نزاع‌کننده‌ها بر اثر اصابت چاقو مصدوم شده و متاسفانه در نهایت جان خود از دست می‌دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همه طرفین نزاع از اقوام نزدیک یکدیگر بودند با مشاهده این وضعیت از محل وقوع نزاع متواری شده و هر کدام به یک نقطه نامعلوم عزیمت می‌کنند و به دنبال آن با وصول این خبر بلافاصله به ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیگیری این موضوع ماموریت داده شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران این فرماندهی بعد از وقوع این نزاع ماموریت یافتند نسبت به شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتل‌ها و سایر افراد دخیل در نزاع مبادرت کنند و بعد از دستگیری متهم‌ها برای انجام دادن تحقیقات لازم به مقر انتظامی منتقل شوند.
وی ادامه داد: با پیوستن بازپرس ویژه قتل به ماموران دستورات جدیدی به آنها صادر شد و ماموران پلیس موفق شدند با پیگیری دستورات صادره قاتل فراری و سایر متهمان پرونده با وجود متفرق بودن آنها دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان هدایت کنند.
فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه قاتل در تحقیقات فنی پلیس به ارتکاب قتل اعتراف کرده است، افزود: بعد از تکمیل پرونده متهم به مراجع قضایی برای رسیدگی بیشتر منتقل خواهد شد تا مطابق با موازین قانونی نسبت به تعیین  مجازات مقتضی مبادرت شود.
حقیقی تصریح کرد: پایین بودن آستانه تحمل افراد و عصبانیت‌های شدید از جمله عواملی محسوب می‌شود که اغلب موجب وقوع حوادث و جرایم غیرقابل جبران می‌شود در حالی که می‌توان با اندکی صبر، گذشت و سعه صدر از وقوع جرایم هولناک جلوگیری کرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول