اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان خبر داد:

شناسایی 13 نقطه حادثه‌خیز در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری کاشان از شناسایی 13 نقطه حادثه‌خیز در این شهرستان خبر داد.

شناسایی 13 نقطه حادثه‌خیز در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حمیدرضا تأملی چهارشنبه‌شب در شورای ترافیک شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه کاشان این 13 نقطه حادثه‌خیز را که منجر به وقوع سوانح رانندگی در این شهرستان می‌شود را شناسایی کرده‌اند.
وی افزود: از 13 نقطه حادثه‌خیز در شهرستان کاشان چهار نقطه حادثه‌خیز درون شهری و 9 نقطه حادثه‌خیز نیز برون شهری بوده که منجر به حوادث رانندگی زیادی شده است.
تأملی یادآور شد: پیشنهادات لازم و ارائه راهکار برای رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان کاشان توسط مرجع بی‌طرف نیروی انتظامی و پلیس راهور ارائه شده تا نسبت به رفع این نقاط توسط فرمانداری، اداره راه و یا شهرداری اقدام شود.  
معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار کاشان، اعتبارات مورد نیاز برای رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان را از محل اعتبارات استانی دانست و عنوان داشت: به دلیل اینکه منابع اعتباری کاشان در مرکز استان دیده می‌شود ما نیز تابع تصمیمات دوستان تصمیم‌گیرنده در استان اصفهان هستیم تا آنان اعتبارات شهرستان را بر اساس اولویت‌ها و سرانه شهرستان اختصاص دهند تا آن در اختیار دستگاه‌های شهرستان قرار داده شود.
تأملی راهکارهای کوتاه مدت برای رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان کاشان را چاره‌ساز ندانست و خواستار تأمین اعتبارات مورد نیاز برای رفع اساسی نقاط حادثه‌خیز شهرستان شد.
وی در ادامه تردد اتوبوس‌های برون شهری در محدوده شهری را بر هم زننده نظم ترافیکی شهرستان کاشان قلمداد کرد و گفت: تردد اتوبوس‌های برون شهری موضوع اول گره ترافیکی این شهرستان است.
به گفته تأملی گره ترافیکی شهرستان در بافت‌های مرکزی و بخش متراکم اطراف بازار شهرستان کاشان است.
وی همچنین تجهیز تشکیلات هلال احمر کاشان به امداد هوایی را حائز اهمیت خواند و یادآور شد: برای حفظ جان انسان‌های حادثه دیده، شهرستان کاشان نیازمند پایگاه امداد هوایی است.
انتهای پیام/ر20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول