اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره جامعه تورگردانان:

آیین‌نامه خدمات گردشگری سلامت تدوین شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره جامعه تورگردانان از تدوین آیین‌نامه خدمات گردشگری سلامت خبر داد و گفت: هنوز این آیین‌نامه ابلاغ نشده است.

آیین‌نامه خدمات گردشگری سلامت تدوین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا صدیقی در همایش گردشگری سلامت در بیمارستان قائم (عج) این شهر به فعالیت جامعه تورگردانان ایران از سال 75 اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 110 آژانس مسافرتی در زمینه تورهای ورودی به کشور فعالیت می‌کنند.
وی اجرایی کردن قراردادهای گردشگری با کشورهای مختلف را از فعالیت‌های جامعه تورگردانان ایران عنوان کرد و افزود: قراردادهای همکاری‌های گردشگری با چین به اجرا در آمده است.
صدیقی با تاکید بر اینکه آمار ورودی گردشگران چینی به ایران باید به 2 میلیون نفر در سال برسد،خاطر نشان کرد: در گردشگری سلامت با نبود بازاریابی نوین مواجه‌ایم.
عضو هیئت مدیره جامعه تورگردانان، بازاریابی در عرصه گردشگری سلامت را به صورت سنتی خواند و تصریح کرد: امروزه این نوع بازاریابی پاسخگوی نیازها نیست.
وی ایجاد زمینه مناسب برای توسعه زیرساخت‌ها را از نیازهای گردشگری سلامت نامید و ابراز داشت: برند گردشگری ایران در بازارهای جهانی در مدت دو سال گذشته ایجاد شده است.
صدیقی از تدوین آیین‌نامه خدمات گردشگری سلامت خبر داد و گفت: هنوز این آیین‌نامه ابلاغ نشده است.
عضو هیئت مدیره جامعه تورگردانان با بیان اینکه تاکنون مجوز گردشگری تجاری را نداشتیم، یادآور شد: سال گذشته برای نخستین بار کارگاه‌های آموزشی گردشگری تجاری در کشور برگزار شد.
وی بر ایجاد برند در تمام زمینه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: جلوی اقدام‌های غیرحرفه‌ای در گردشگری سلامت باید گرفته شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز در این همایش گفت: کشورهای پیشرفته تلاش می‌کنند با تخصصی کردن گردشگری سلامت درآمدزایی بیشتری داشته باشند.
رضا علیزاده به تصویب 71 منطقه نمونه گردشگری هیئت دولت در استان اشاره کرد و افزود: چشم‌انداز گردشگری گیلان روشن است.
وی تخصیص اعتبارات و تسهیلات را از جمله مشکلات در بخش گردشگری عنوان کرد و بیان داشت: دهکده‌های گردشگری سلامت در گیلان ایجاد می‌شود.
علیزاده با بیان اینکه در بازاریابی گردشگری ضعف‌هایی داریم، تصریح کرد: بسته‌های گردشگری برای ارائه در بازارهای هدف وجود ندارد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گیلان، گردشگری را در تمام شاخص‌ها با سلامتی همراه دانست و خاطر نشان کرد: توسعه صنعت گردشگری به عوامل مختلف بستگی دارد و مردم به دنبال محیط‌هایی برای آرامش هستند.
وی بر به‌وجود آمدن حلقه‌های به‌هم پیوسته صنعت گردشگری تاکید کرد و اذعان داشت: کمیته گردشگری سلامت باید فعال‌تر عمل کند.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول