اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

برگزاری تور ویژه صنعتگران شهرک‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری تور تخصصی ویژه صنعتگران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مازندران و بازدید از نمایشگاه صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

برگزاری تور ویژه صنعتگران شهرک‌های صنعتی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: تعدادی از اعضای هیئت‌های امنا و صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در قالب تور صنعتی از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن در مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک و همچنین از نمایشگاه صنعت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کردند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: این تور صنعتی به‌منظور تبادل نظر و تعامل افکار و افزایش تجارب واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار شده است.
موسوی در ادامه بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌ها علاوه بر نقش پررنگ در چرخه‌های اقتصادی و گردش‌های مالی، دستیابی به آخرین ایده‌های نوآورانه در بخش صنعت و تولید، ارتقای سطح دانش فنی و جایگاه علمی و همچنین در بالا بردن کیفیت تولید داخلی و بازاریابی برای اینگونه واحدها، دارای تأثیر بسیار مهم و ارزشمندی است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اذعان داشت: با حضور مناسب و استقبال خوبی که این افراد در این تور صنعتی یک‌روزه داشته‌اند، امیدواریم علاوه بر تقویت سطح دانش و تجارب لازم، شاهد افزایش بهره‌وری در تولیـد و تقویت سطح کیفی تولیدات و رشد اشتغال در مازندران باشیم. 
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول