اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بخش فیلم کوتاه جشنواره "راه روشن":

تعامل مناسب قوه قضائیه فضای اطمینان را برای فیلم‌سازان ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: داور بخش فیلم کوتاه جشنواره راه روشن گفت: به دلیل آشنایی نداشتن هنرمندان با حوزه قوه قضائیه، این قوه باید با برقراری تعامل مناسب با هنرمندان فضای اطمینان را برای آنها ایجاد کند.

تعامل مناسب قوه قضائیه فضای اطمینان را برای فیلم‌سازان ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری "راه روشن"، محمد درمنش اظهار داشت: یکی از نکات اساسی در جشنواره‌هایی که برای نخستین بار برگزار می‌شود، اطمینان‌بخشی به هنرمندان برای ورود به عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: از آنجایی که این جشنواره توسط قوه قضائیه برگزار می‌شود ممکن است فیلم‌سازان به دلیل ناآشنایی احساس کنند که اجازه ورود به برخی از حوزه‌ها را دارا نیستند که در این میان قوه قضائیه با تعامل مناسب با هنرمندان، این فضای اطمینان را می‌تواند ایجاد و تقویت کند.

داور بخش فیلم کوتاه جشنواره راه روشن در مورد کیفیت آثار ارسال شده به جشنواره راه روشن گفت: با توجه به اینکه این جشنواره نخستین جشنواره موضوعی است، شاید به لحاظ کیفی انتظار داوران را برآورده نکند، اما وجود برخی نقاط ضعف در جشنواره‌هایی که برای بار اول برگزار می‌شود، امری طبیعی است.

وی هم‌چنین ادامه داد: از میان آثار ارسال شده به جشنواره برخی ارتباط کمی با موضوع پیشگیری از جرم داشت که در مرحله اول داوری به ناچار حذف شدند.

درمنش تصریح کرد: در برگزاری چنین جشنواره‌هایی لزومی ندارد تمام آثار تولید شده برای عموم قابل فهم باشد بلکه می‌توان با ساخت فیلم‌های تخصصی برای صاحبان تصمیم و کارشناسان قوه قضائیه آنها را در امر پیشگیری از وقوع جرم کمک کرد.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول