اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

کتابخانه مرکزی شهر قیدار کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خدابنده از کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی شهر قیدار در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

کتابخانه مرکزی شهر قیدار کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید خلجی یکشنبه شب در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و کمیته نهضت مطالعه مفید اظهار داشت: یکی از مصوبات جلسه گذشته انجمن کتابخانه‌های عمومی استان واگذاری کتابخانه مرکزی شهر قیدار بود.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمین مناسب برای اجرای این طرح از سوی فرمانداری اندیشیده شده است، افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این امر محقق شده است.

معاون فرماندار خدابنده با اشاره به اینکه زمین این مجموعه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی این کتابخانه در دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با کلنگ‌زنی این مجموعه برنامه‌های اجرایی آن آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای اجرای این طرح در استان انجام شده است.

خلجی با اشاره به اینکه این مجموعه قرار بود در 2 هزار و 400 متر مربع احداث شود، افزود: در حال حاضر یک هزار و 600 متر مربع برای احداث این کتابخانه در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دریافت نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به نهاد کتابخانه‌های عمومی در بودجه سال جاری پیش‌بینی شده است، افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی می‌تواند از طریق قانونی و اداره کل مالیاتی نسبت به دریافت نیم درصد خود اقدام کند چرا که در این قانون شهرداری‌ها ملزم به پرداخت این مبلغ هستند.

معاون شهردار زنجان نیز در این جلسه بیان داشت: در سال جاری بودجه شهرداری زنجان بیش از 70 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، که نیم درصد درآمدهای شهرداری زنجان برای کتابخانه‌های عمومی استان در نظر گرفته شده است.

نظری با بیان اینکه تا کنون 60 میلیون تومان به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اختصاص یافته است، یادآور شد: تا پایان سال 40 میلیون تومان نیز به این میزان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول