اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

ساختمان دادگاه آبپخش در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: ساختمان دادگاه آبپخش در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

ساختمان دادگاه آبپخش در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه شنبه در نشست با خبرنگاران در آبپخش با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها، دلاوری و از خودگذشتگی جوانان ایران اسلامی در سایه تبعیت از فرامین معمار کبیر انقلاب برای مبارزه با انقلاب اسلامی است و باید همه ‌ساله در راستای بزرگداشت این ایام به نحو مطلوب با تمام توان تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: دهه فجر برای ملت ایران و سایر ملل اسلامی حائز اهمیت بوده و برخاسته از عمق اعتقادات دینی و معنوی مردم است.

رضایی اذعان کرد: امروز تمام دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند و آنچه که امروز به عنوان بیداری اسلامی در سرتاسر دنیا شاهد آن هستیم نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: در شرایطی که تمام کشورهای جهان در حال الگوبرداری از انقلاب ایران اسلامی هستند ما امروز وظیفه داریم در سایه تبعیت از فرامین و دستورات رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

رضایی ادامه داد: امروز تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل جدید جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین این اهداف برای جوانان ایران اسلامی است و باید در راستای تحقق این هدف از این فرصت استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش در ماه‌های اخیر پیگیری‌های فراوانی برای استقرار ادارات دولتی انجام داده است و در این راستا شاهد مصوبه استقرار دادگاه عمومی بخش آبپخش در تابستان سال جاری بودیم.

رضایی تصریح کرد: در صحبت‌هایی که با مسئولان دادگستری شهرستان و استان داشته‌ایم مقرر شده که ساختمان دادگستری آبپخش در دهه فجر کلنگ‌زنی شود.

وی در همین‌ راستا اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و قول مسئولین با تعیین قاضی تا پایان سال جاری شاهد شروع فعالیت دادگاه عمومی آبپخش خواهیم بود.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به جمعیت بالای شهر آبپخش استقرار ادارات دولتی یکی از نیازهای اساسی آبپخش به شمار می‌رود و از مسئولان می‌خواهیم زمینه را برای استقرار ادارات دولتی و نمایندگی آنها در مرکز بخش آبپخش فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: در حال حاضر عدم وجود ادارات دولتی سبب شده که شهروندان آبپخشی و روستاهای همجوار روزانه برای انجام امور اداری خود به مرکز شهرستان و بخش‌های همجوار مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول