اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

جشنواره تئاتر موجب تعامل بیشتر هنرمندان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر به صورت سراسری موجب تعامل بیشتر هنرمندان این عرصه هنری می‌شود.

جشنواره تئاتر موجب تعامل بیشتر هنرمندان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان با اشاره به اجرای چهار نمایش در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر در این استان اظهار داشت: برگزاری جشنواره در استان‌ها باعث تعامل میان هنرمندان و ارتقای سطح علمی گروه‌های شهرستانی می‌شود.

وی با ابراز رضایت از برگزاری جشنواره فجر در استان لرستان گفت: با توجه به اینکه امسال نخستین سالی است که جشنواره فجر به صورت سراسری برگزار می‌شود، منتظر اتفاقات خوبی در این عرصه هستیم چرا که گسترش جشنواره و تمرکززدایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خصوص در بخش‌های هنری کشور، نویدبخش تحولات مثبتی است.

اسماعیلیان تصریح کرد: شرکت این افراد در کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با حضور پیشکسوتان هنری کشور باعث رشد مثبت و تعیین جایگاه هنرمندان پیشرو در استان و کشور می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود: نمایش‌های سکوتی با سه نقطه به کارگردانی محمدرضا عطایی از تهران، آخرین نامه به کارگردانی مهرداد کوروش‌‌نیا از البرز، ای قاصد سلطان غریبان مطلّب آب به کارگردانی محسن رنجبر از تهران، سیدروماک به کارگردانی محمدرضا رحیمی تا فردا یازدهم بهمن‌ماه روی صحنه می‌روند.

اسماعیلیان به برگزاری یک نمایشگاه تخصصی کتاب در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: نمایشگاه تخصصی کتابی با بیش از 100 عنوان کتاب در رشته هنرهای نمایشی در استان دایر است که هنرمندان می‌توانند آثار مورد علاقه خود را با 30 درصد تخفیف خریداری کنند.

وی با تاکید بر آموزش هنر به صورت تخصصی در این جشنواره گفت: برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه هنرهای نمایشی از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه است که از هشتم تا 11 بهمن‌ماه با حضور علی‌‌ظفر قهرمانی‌نژاد به عنوان استاد این کارگاه با موضوع تئاتر شورایی براساس نظریه هفت تکنیک در حال برگزاری است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول